| EMkey a întrebat:

Eu sunt un elev in clasa a 8-a si anul asta dau examen de capacitate.
Am o mica problema. Nu prea stiu ce profil sa aleg!
O sa dau niste informatii sa va face-ti o idee :
-Sunt un elev destul de average ( nu prea ma omor cu scoala ) Am media generala de 9 si ceva ( vreo 15-20, nu mai stiu)
-Imi place foarte mult tehnologia ( ma pasioneaza PC-urile si software )
-Toata lumea imi spune ca sunt f bun la Romana si la vorba in general (partea de psihologie sincer imi place destul de mult)
-Vreau sa am si o "viata" adica sa nu ma scufund in teme si proiecte pentru la scoala ( dupa cum am zis mai sus ca nu imi place scoala )
- Mi-ar place sa am un colectiv cat mai fain
-Imi place f mult muzica (vreau sa fiu compozitor)
- In clipa asta nu prea stiu cum e cu facultatiile dar suna bine IT ( vreau IT-ul sa fie ca un "backup" daca nu reusesc sa fac ceva in muzica )
- Ma consider bun la Engleza ( am avut numai medii de 10 si e super eazy)

Multumesc pentru raspunsuri si scuze pentru postarea lunga!

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

La acest moment, inainte de trece prin "focul" examenelor(Evaluare Nationala, probe de evaluare a aptitudinilor muzicale), este prematur sa te gandesti la vreo alegere!

Probele de aptitudini se vor sustine in perioada 16-18 mai--- inscrie-te sa sustii cele 3 probe aferente sectiei teoretice din cadrul profilului artistic muzica--- vezi structura acestora : http://ismb.edu.ro/......I_2015.pdf
Nu strica sa le sustii, pentru orice eventualitate!
Probe Evaluarii Nationale se vor sustine in 11 si 13 iunie. Le vei sustine obligatoriu---chiar daca promovezi probele de aptitudini si chiar daca te vei regasi pe listele celor admisi la clasa de teorie muzicala.
Repartitia computerizata va fi in 9 iulie---la repartitie participa atat cei care nu au promovat probele de aptitudini dar si aceia care, desi se regasesc pe lista celor admisi la clasele vocationale, se razgandesc si de retrag.