| shadowlifeXx a întrebat:

Hei! Am o dilema in legatura cu ce voi face pe viitor dupa ce termin liceul cu profil filologie... Aveți ceva idei de meserii, profile? Mentionez ca urasc matematica, dar totusi mi-ar placea ceva in management.

3 răspunsuri:
| DanielPH a răspuns:

Si eu uram matematica, si uite ca voi avea parte inca 4-6 ani de ea, pe putin, caci sunt pe ingineria constructiilor. laughing
Nu zic ca nu o inteleg, insa nu-i cea mai superba materie, dar nu-i chiar asa rea, la modul ca matematica din liceu este 0 pe langa ce este aici, oarecum a inceput sa-mi placa mult. laughing
Pe viitor vei practica ceea ce-ti place, fie ca este medicina, inginerie, management, etc.
Daca faci ceva din placere, nu simti cum zboara timpul si te vezi cu diplomele in mana.
Succes!

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Management înseamnă să conduci o organizație, oameni, o afacere.
Asta nu presupune neapărat matematică, dar ai nevoie de o facultate care să te ducă spre o poziție de conducere. Aceasta poate fi astfel. O facultate în domeniul social plus un masterat în științe politice.

| RoCkKiD a răspuns:

Toti vor management... aparent fiecare elev din tara asta. Ce nu pricepeti e ca este irelevant ce studii ai, e nevoie de un set de abilitati si un volum mare de cunsotinte care nu pot fi obtinute decat la un loc de munca. Nu zic ca nu exista manageri prosti in Romania deci orice e posibil, dar nu te baza pe asta.

Trebuie sa intelegi cum functioneaza o echipa, sa fii in stare sa transmiti eficient informatia, sa faci evaluari de performanta, sa cunosti domeniul incat sa poti indruma noii angajati asta pentru pozitiile de management de mai jos din organigrama.

Pentru cele de middle/upper management, trebuie sa ai cunostinte de economie, sa cunosti businessul, sa cunosti piata chestie care nu o inveti in nici o facultate ci doar prin multi ani de lucru in domeniu.