anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hei! kiss Facultatea de medicina e grea? thinking

Se mai face practica pe morti? :-s

6 răspunsuri:
| will_4908 a răspuns:

Nu, pe morti nu. De ceva vreme au inceput sa faca practica pe stagiari. Si, unde ziceai ca vrei sa dai?

| YoCookieMonster a răspuns:

Depinde de ce vrei sa te faci.Da se face practica pe morti. Sper ca te-am ajutat:*

| mgtow a răspuns:

Sigur ca e grea dar daca ai minte dura si nervi de otel poti sa treci peste greu. Depinde si ce profil alegi daca e farmaceutic nu ai treaba cu cadavrele dar daca e ca medic atunci da.

| Rayyy a răspuns:

Bună,
Da, se face practică pe morţi. Cel puţin, eşti pus faţă în faţă cu un cadavru pentru a-ţi fi testată rezistenţa la o asemenea imagine.
Şi nu, nu este grea dacă eşti dispus să înveţi şi să îţi dedici timpul medicinei.

| Amaya a răspuns:

Nu sunt la Medicina, dar o buna prietena de-a mea este in anul II si stiu ca a facut practica pe cadavre inca din primul semestrul al anului I.

| AdelinaC a răspuns:

Depinde...unii spun ca e grea,altii ca e usoara(la fel cum e la scoala cu matematica-pentru unii e usoara pentru altii e imposibil de invatat). Ideea e ca nicio facultate nu e grea atata timp cat poti invata materiile care se cer,esti organizata, nu te plangi din orice si daca iti place.

Da, normal ca se face practica pe cadavre(mai ales la anatomie) ca doar nu vrei sa se faca pe oameni vii. Oricum stai linistita ca acele cadavre par mai mult ca niste mulaje din pastic pentru ca sunt tinute vreo 5 luni in formol inainte sa se dea spre folosire si invata mai multi studenti de pe acel cadavru, care o sa para doar un simplu material didactic.

Întrebări similare