| Tmaaa6 a întrebat:

Hei TPU. Sunt la facultatea inginerie alimentară, în primul an și deja după primul semestru mi-am dat seamă că urăsc tot ce învăț și nu îmi place deloc. La liceu am fost pe profil uman și nu înțeleg nimic din ceea ce învăț și mă fac de râs de fiecare dată. După primul semestru am vrut să las dar un profesor m-a rugat frumos sa termin măcar cu primul an și să decid după și am zis că o să încerc. Faza e că nu mai pot sa dorm și sunt stresată în fiecare zi și îmi doresc doar să scap de coșmarul asta. Voi ce părere aveți?

6 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Dragoste cu de-a sila nu se poate (e viol) așa că fă ce-ți place/plăcea la filologie. Despre piața muncii vedem mai incolo...

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Dar nu tu ai ales facultatea asta? Acum din ce motive renunti nu i ti place?

| Eireann a răspuns:

Nu te speria ca sunt multi care dupa primul semestru vor sa se lase la toate facultatile. Am impresia ca tu esti oarecum fixat pe chestia asta:

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am o verișoară care s-a dus la facultatea de litere pentru a deveni traducător. A fost on-line și în timpul ăla și-a dat seama că facultatea îi dădea prea mult și lucruri multe în plus. A terminat primul semestru și a renunțat la facultate. Acum lucrează la contim și este mulțumită.

| rosessunflowersandlillies a răspuns:

Daca nu iti place nu are rost sa continui. Alege o facultate care sa iti placa mai mult.

| Sunshine123 a răspuns: