| BicolorBell;x a întrebat:

Hellohappy
Este cineva la liceul Cronos din Bucuresti? Cum este? Imi puteti da mai multe detalii?
Este ok daca intru la el?

18 răspunsuri:
| BicolorBell;x explică:

De ce?

| BicolorBell;x explică:

Dar ce are? de ce e asa rau?laughing

| Turquoise a răspuns:

Poate gasesti ceva aici :) http://www.scoalacronos.ro/

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mi s-a facut mila de tine imediat dupa ce am citit intrebarea...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E foarte tare...doar iti trebuie timp sa te acomodeziwinkingdar e foarte misto:X

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu sunt clasa a-13- a, am inceput din clasa a-11-a, da este un liceu ok ai ce invata de la oameni profesionisti. Daca chiar vrei sa inveti ceva ai ales un liceu bun, chiar daca sunt 5 sau 10 elevi veniti la curs profesorii isi tin orele la fel cand este clasa plina. Mult succes si sa stii ca se merita fiecare ban pe care il dai. DANA.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu sunt la liceu cronos sunt clasa a 9a poate cineva sa-mi sp daca este in anul 2010-2011 clasa a 9

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Este super. eu sunt le ff. ti-l recomand cu incredere.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E blana liceul. vino cu incredere! Otty 11-A

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna... liceul Cronos este in scoala noastra, la scoala 3... adica anul asta s a facut liceu ca inainte erau doar clasele 1-8 big grin`. Eu cred ca este OK!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu sunt clasa a-13- a, am inceput din clasa a-11-a, da este un liceu ok ai ce invata de la oameni profesionisti. Daca chiar vrei sa inveti ceva ai ales un liceu bun, chiar daca sunt 5 sau 10 elevi veniti la curs profesorii isi tin orele la fel cand este clasa plina. Mult succes si sa stii ca se merita fiecare ban pe care il dai. DANA.

Normal ca profesorii isi tin cursurile chiar daca vin 5 elevi...sunt platiti din banii nostri...rolling on the floor
Este un liceu foarte bun, eu sunt multumita!