| papuciirupti a întrebat:

Hey! Nu stiu ce meserie sa urmez pe viitor, acum sunt la un liceu de constructii si pot sa spun ca imi plac...
Sunt un baiat timid, dar imi place sa socializez daca am cu cinewinking, prefer sa lucrez singur sau intr-un grup restrans inconjurat de oameni de gasca, pun pe primul loc familia ci nu cariera, mai multe nu imi vin in minte.
Imi place sa desenez (la scoala am numai 10 pe merit nu pe ochi frumosi).
Voi cum ati actionat cand a venit aceasta mare intrebare?

6 răspunsuri:
| untu a răspuns:

Meseria de arhitect sau maistru sau inginer!

| justadream94 a răspuns:

Arhitectura sau inginer constructor-se pliaza cel mai bine pentru tine

am pus arhitectura pe locul 1 pentru ca eu sunt student la arhitectura si pentru ca tu ai spus ca ai talent la desen

Oricum e muuuult mai frumoasa arhitectura decat facultatea de constructii, e mult mai fain sa fii arhitect si mult mai banos. Daca te pot ajuta cu ceva raspund la intrebari preferabil pe privat

| papuciirupti explică (pentru justadream94):

Ce onoare. te apreciez happy
cum ti se pare? e bine? cam ce sanse sunt sa te angajeji dupa?
ai facut mult timp meditatie?
problema e ca eu fac desen de construcii si de instalatii care se inrudeste cu cel de la arhitectura.
bafta si succes pe viitor

| justadream94 a răspuns (pentru papuciirupti):

E faina..multa munca, e greu de descris cat de fain e.sunt parti bune si mai putin bune.
sunt sanse bunicele, dar nu neaparat..depinde enorm de tine. daca inveti programe pentru pc si esti bunicel in facultate cel mai probabil gasesti de lucru

4-5 luni dar e extrem de greu sa intrii dupa asa putin timp

recomand 1 an, poate 2


se inrudeste putin. tehnicele pentru admitere sunt total diferite, se respecta insa epura, axonometria..ca regula
desenul liber e partea in plus.

esti la liceu-profil constructii?

| papuciirupti explică (pentru justadream94):

Da