| papuciirupti a întrebat:

Hey! Nu stiu ce meserie sa urmez pe viitor, acum sunt la un liceu de constructii si pot sa spun ca imi plac...
Sunt un baiat timid, dar imi place sa socializez daca am cu cinewinking, prefer sa lucrez singur sau intr-un grup restrans inconjurat de oameni de gasca, pun pe primul loc familia ci nu cariera, mai multe nu imi vin in minte.
Imi place sa desenez (la scoala am numai 10 pe merit nu pe ochi frumosi).
Voi cum ati actionat cand a venit aceasta mare intrebare?

6 răspunsuri:
| untu a răspuns:

Meseria de arhitect sau maistru sau inginer!

| justadream94 a răspuns:

Arhitectura sau inginer constructor-se pliaza cel mai bine pentru tine

am pus arhitectura pe locul 1 pentru ca eu sunt student la arhitectura si pentru ca tu ai spus ca ai talent la desen

Oricum e muuuult mai frumoasa arhitectura decat facultatea de constructii, e mult mai fain sa fii arhitect si mult mai banos. Daca te pot ajuta cu ceva raspund la intrebari preferabil pe privat

| papuciirupti explică (pentru justadream94):

Ce onoare. te apreciez happy
cum ti se pare? e bine? cam ce sanse sunt sa te angajeji dupa?
ai facut mult timp meditatie?
problema e ca eu fac desen de construcii si de instalatii care se inrudeste cu cel de la arhitectura.
bafta si succes pe viitor

| justadream94 a răspuns (pentru papuciirupti):

E faina..multa munca, e greu de descris cat de fain e.sunt parti bune si mai putin bune.
sunt sanse bunicele, dar nu neaparat..depinde enorm de tine. daca inveti programe pentru pc si esti bunicel in facultate cel mai probabil gasesti de lucru

4-5 luni dar e extrem de greu sa intrii dupa asa putin timp

recomand 1 an, poate 2


se inrudeste putin. tehnicele pentru admitere sunt total diferite, se respecta insa epura, axonometria..ca regula
desenul liber e partea in plus.

esti la liceu-profil constructii?

| papuciirupti explică (pentru justadream94):

Da
aici am vrut sa intru si nu imi pare rau. sunt un copil bun am intrat cu 8.11, primul pe probil (spun asta pentru ca cine aude spune ca asta a intrat cu 5 pe profilul ala)
intr-un timp eram fixat pe arhitectura dar pretul meditatiilor era maricel in zona mea plus ca nu aveam timp din cauza programului de scoala, acum am mult mai mult timp...
intre inginer constructor si arhitect culisez eu... imi plac ambele, la ambele ma descurc foarte bine la scoala. acum sunt cu bacul si nu prea mai am timp de altceva (bacul il dau la anul dar din vara incep meditatii). fix acum mi-a venit in minte daca raman la arhitectura, dupa ce iau bacul sa imi caut un loc de munca si intre timp (1 an) sa fac meditatii, mai intensiv asa sa nu imi fac probleme cu admiterea. crezi ca e o idee buna?
am viziune in spatiu si pana acum nu am intampinat dificultati dar este usor nu e mare filozofie...
lucrurile bune cer timpwinking bafta si fie ca visul sa ti se indeplineasca

| moko a răspuns:

Te-ai putea duce la arhitectura daca esti foarte bun la desen. Oricum, psihologul din scoala ar trbeui sa iti faca niste teste de personalitate si cariera si te-ai putea orienta si de acolo. Era un site amn, sau ceva de genul, insa nu ai acces liber la el. Eu am ales cariera destul de tarziu (clasa a 12-a), dar am simtit ca as putea fi bun pe partea asta. Ideea e sa fii platit facand ceva ce iubesti. Nu ceea ce iti place, ci ceea ce iubesti. Multa bafta!