anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

happy...Am o problema eu sunt la scoala in clasa cu litera B si vreau sa ma mut la A doar ca mama imi zice sa ma gandesc bine daca vreau ca s-ar putea sa regret pentru ca eu vreau sa ma mut ca nu ii mai suport pe colegii mei si ea zice ca o sa mi se faca dor de eu

5 răspunsuri:
| Totui0verde a răspuns:

Mama ta te cunoaste foarte bine si spune acest lucru cu un motiv anume.big grin

| Cristalin a răspuns:

Gandeste-te ca peste tot vei da de persoane care iti plac si iti displac. Nu cred ca faptul ca nu iti mai suporti colegii este un motiv de a te transfera. Parerea mea este sa ramai la clasa unde esti in prezent. Este ceva de moment cand iti vei cunoaste colegii mai bine nu vei regreta ca ai ramas. Cat despre mama ta, spune ea pentru ca stie ce spune.

| Octa00 a răspuns:

Trebuie sa te gandesti bine.Sunt alti profesori, alte preferinte.

| lolium a răspuns:

Si eu am fost intr-o situatie similara la inceputul acestui an scolar.dar am ales sa ma mut, chiar daca acea clasa la care m-am transferat era considerata a fi mai slaba decat prima. si nu am regretat.colegii cu care ma intelegeam bine(din fosta clasa) sunt prietenii mei si in momentul de fata. oricare ar fi decizia ta, sa nu-ti para rau. prietenii poti sa legi oriunde.

| Anamariaandrei a răspuns:

Nu e bine sa schimbi clasa, stiu ce spun pentru ca si eu am plecat in clasa a VIII a la o alta clasa si nu te simti tocmai confortabil chiar daca noii tai colegi vb cu tine, te incurajeaza etc, pentru ca nu esti obisnuit cu ei:d. Concluzia:mai bine ramai unde esti.