anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Heyyy TPU!

Sunt elev clasa a 12 a profil filologie, la un liceu de top si am terminat semestrul cu media 10. Am auzit unii oameni care spun ca am facut o alegere proasta, alegand acest profil fiindca voi ajunge gunoier....etc

Va rog spuneti-mi chiar mi-am ruinat viata?

Spuneti-mi ce faculatati pot urma care sa ma ajute sa fac o meserie foarte bine platita?

Pot merge chiar si in IT?

Am avut multe pareri care spuneau ca o sa iau nota foarte mare in bac (peste 9.8)

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Indiferent de profilul liceului absolvit poti urma orice facultate, bineinteles daca reusesti la admitere.
Cu profilul de filologie admitere este mai usoara la drept, politie, SRI, toate facultati care permit profesii bine platite.

| 70gabriela70 a răspuns:

Îți recomand sa faci un research pe site uri de job uri și sa ți dai seama singur ce se caută.

| InvatamProgramare a răspuns:

Esti inca tanar, deci nu ti-ai ruinat viata. Noi avem cursanti care migreaza catre programare (IT) si la varste de peste 40 de ani...
Cert este ca in zilele noastre nu prea ai ce face cu Filologie, decat drept, politie (daca ai si conditie fizica).
De ce zic ca e cert? Pentru ca imi scriu destul de multi studenti care termina Litere, Istorie, Arheologie, care se plang ca desi au avut niste rezultate extraordinare stau acasa sau vand la supermarketuri. Din pacate Scolile noastre nu se gandesc sa pregateasca copii pentru viata, ci aleg sa ingrase burtile profesorilor expirati (de tip crocodil)

| AlexVlc a răspuns:

Nu ți-ai ruinat viața. Ignoră-i pe cei care zic că profilul filologie este inutil. De la filo poți pleca la foarte multe facultăți, contează să iei admiterea.