| SingleForOne a întrebat:

Inainte credeam ca, angajatorii vor abilitati avansate in aplicatiile Microsoft, mai nou in aplicatiile de programare Python, Java, HTML, SQL si altele. Caut din nou zilele acestea, si vad ca unii vor si SPSS, WinCross, Askia, WinMentor (contabilitate). Mi se pare ca daca cunosc doar aplicatiile Microsoft, sunt abia amator, in randul de jos, aproape de nimic; daca mai adaug Python si/sau java, SQL, Tableau, sunt oleaca mai sus, dar tot nu e cine stie ce, abia intru la un nivel mediu.

Cum se asteapta angajatorii sa le cunosti pe toate acestea?

De ce este nevoie ca cineva sa stie atat de multe sau toate acestea? Adica, unul stie Microsoft, unul stie Python, unu cu SQL, etc.

Vor aparea alte aplicatii de care abia a auzit cineva, la care se cere "experienta si abilitati avansate"?

Sau angajatorii si alti "smecheri" se gandesc "si oricum, ce faci acasa?"

3 răspunsuri:
| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns:

Daca stii limbajele alea de programare, iti gaaesti job doar cu ele. Poate o exista si o firma tampita care sa iti ceara si chestii de business intelligence cu contabilitate, dar alea-s putine.

Bula
| Bula a răspuns:

NIMENI nu cunoaste TOATE limbile din lume, nici toate limbajele de programare.
Este doar un pretext a angajatorului pentru a putea negocia salar mai mic.

Am intalnit caz asemanator, cand angajatorul a cautat "super calificati" la o intreprindere cu profil mediocru. Cand am pus intrebarea "pentru ce trebuie asemenea multitudine de cunostinte avansate, am primit raspuns ca "asa a primit indicatii de la conducere". Am insistat sa vorbesc cu aceea persoana. Cand am ajuns la el, mi-a marturisit ca nici el nu stie de ce, dar a dorit sa se angajeze cineva cu pregatire buna, dar cu salar mai mic - fiindca "se iarta" daca ceva nu stie, dar se poate taia din salarul pretins.

| Momentan a răspuns:

Nu ești amator dacă știi de la Microsoft, însă dacă nu te referi la suita office.
Compari operator pc cu programator?