Întrebare recomandată | Gimihumulukuakua a întrebat:

Intentionez sa lucrez ca sofer pe tir si mi-ar prinde bine cateva sfaturi :
- lucruri care nu trebuie acceptate din partea angajatorilor ( daca exista )
- lucruri care TREBUIE stiute
- conditii de munca
- lucruri placute dar mai ales NEPLACUTE
- etc.

Multumesc anticipat

Răspuns Câştigător
| mgtow a răspuns:

In primul rand trebuie sa mergi la firme care angajeaza incepatori pentru a prinde experienta, intrebi cat iti plateste salariul lunar sau daca esti platit la km, timpii daca ii respecti si daca nu atunci trebuie sa ajungi la un acord ca patronul sa plateasca amenda deoarece el te va forta sa conduci peste norma, diurna care ti se acorda si timpul care esti plecat de acasa dar si salariul cand ti se mareste adica dupa cat timp urca si in functie de timpul in care inveti sa conduci cum se cuvine. Pentru inceput dai un telefon si daca iti spune sa mergi pentru interviu bine daca nu intreaba cine e responsabil pentru angajarile soferilor si tu doresti sa mergi pe echipaj cu alt sofer ca sa prinzi experienta.

| Ung1999 a răspuns (pentru mgtow):

Buna imi poti da si mie numarul de telefon de la firma la care lucrezi fiindca as dori sa ma angajez si eu in acest domeniu

| mgtow a răspuns (pentru Ung1999):

Eu fac distante scurte in capitala Spaniei, ca oriunde au scazut salariile dar merge treaba daca e ceva te anunt dar romanii au restrictie de munca pana anul viitor la spanioli.

4 răspunsuri:
| M1hai a răspuns:

Daca ai vrea ca sofer de tir iti zic sa gasesti un contract in strainatate nu aici la noi, deoarece esti prost platit si nu ai atatea avantaje ca in afara!

| JulyStorm a răspuns:

Daca vrei sa ajungi sa lucrezi pentru o firma buna, va trebui sa incepi de jos.
Pe masura ce capeti experienta poti incepe sa ai si pretentii.
Soferii de tir sunt cel mai bine platiti in afara tarii, pe comunitate.
Insa, pentru inceput este de recomandat sa te angajezi pe tara.