| findmywayback a întrebat:

La facultatea de Psihologie se face matematica? Sau mai bine spus, care-i treaba cu statistica? E grea? Sunt persoane care au terminat facultatea asta care ar putea sa-mi dea niste sfaturi or things like that?

Răspuns Câştigător
| eckblume a răspuns:

Statistica e foarte simpla daca inveti la timp ce ti se preda la curs si seminar. Vei utiliza un program, SPSS prin care se obtin niste tabele. Rezultatele din tabele trebuie sa le interpretezi tu. Cauta,, manual de statistica" si vezi despre ce e vorba. Oricum, la facultate statistica se ia de la zero.

| findmywayback explică (pentru eckblume):

Mersi mult! sper ca asta o sa fie singurul capitol ce e legat oarecum de mate matrmatica

| eckblume a răspuns (pentru findmywayback):

Sunt mai multi studenti care isi impartasesc experientele pe Youtube. Scrie,, psihologie" si apar videoclipurile. Iti recomand sa ii asculti. Nu vei regreta big grin

17 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

In ce clasă eșit?

| findmywayback explică (pentru sierra1):

A12a ://

| sierra1 a răspuns (pentru findmywayback):

Ințeleg că provii de la filo...

OK, nu vrei mate, n-o să faci, statistica aia e pepsi-cola dar ce te faci DUPĂ absolvire? aia e problema ta nu matematica

| findmywayback explică (pentru sierra1):

Ce vrei sa spui? o sa am nevoie de mate dupa absolvire? lucruri elementare stiu dar aveam impresia ca statistica implica cine stie ce matematica complicata sau ca trebuie sa fi facut mate info pentru a ajunge la facultatea de psiho

| sierra1 a răspuns (pentru findmywayback):

De fapt in ce clasă esti?

| findmywayback explică (pentru sierra1):

Am zis ca in a 12a

| sierra1 a răspuns (pentru findmywayback):

N-am ințeles ce n-ai ințeles dar in fine...se pare că citirea pe diagonală e problematică

| Dandinelle a răspuns:

Nu e grea statistica. In rest învata. Pot spune că pentru mine a fost o materie ok, au fost altele mai grele.

| findmywayback explică (pentru Dandinelle):