De putut, ai putea, în mod normal nu ți-ar trebui experiență, fiind atât de simplu.
Ce trebuie să faci: primești apeluri automate sau apelezi oameni dintr-o bază de date cu numere de telefon pentru a promova sau a vinde sau a rezolva o problemă. Primești un script de a discuta cu clienții despre aceste lucruri, trebuie să urmărești mot-a-mot sau poți fii creativ. Trebuie să convingi clienții să accepte oferte sau rezolvi problemele, direct, pe urmă scrii sau bifezi răspunsurile acestora într-o aplicație (da, accept/ nu accept/ nu știu, mă mai gândesc/ sună-mă mai târziu sau problema în sine a clienților).
Abilități: să știi să negociezi și să convingi oameni, bazandu-te pe script, acele produse, și pe creativitate. Trebuie să ai rezistență masivă la plictiseală și la nervi, deoarece multi clienți sunt nesuferiți, posibil și superiorii să fie nesuferiți, mai mult "corporativ" decât umani. De asemenea, trebuie să fii la foc continuu să primești apeluri și notezi răspunsurile, deoarece firma te pune pe cronometru (sau cel puțin așa a fost la mine).
Joburi de introvertit: plătite puțin, probabil un traducător de cărți, bibliotecar sau casier librarie, operator de introducere date, casier la aproape orice. Dar, plătite bine, te-ar ajuta să ai o facultate în literatură, economie, științe, inginerie, silvicultură, ca sa fii într-o poziție de birou la un nivel mediu. Probabil contabil primar (doar o calificare de câteva luni), contabil după facultate, analist financiar, statistician, arhivist, un manager de ceva anume.
E cel mai simplu job, l-am facut facut si eu in cursul vacantelor. Citesti un mesaj predefinit si incepe sa devina rutina dupa primele zile, te obisnuiesti. Man Power plateste putin, ca sunt intermediari, direct la firma respectiva e mai avantajos. Chiar si Amazon angajeaza, dar trebuie sa stii engleza bine. E acelasi salariu peste tot, nu te imbogatesti, dar nici nu mori de foame. 2000-3000 lei net in romana. La limbi straine se castiga mai mult.
Poti si fara experienta sa faci call center, e ok.
Am lucrat o lună (că atât am rezistat), pe un proiect cu AOL(deci exclusiv americani), și sunt plusuri și minusuri.
+ Salariu mare, cam 3500 în mână
+ Mediu de lucru ok
- trebuie să mergi și de sărbători
- trebuie să vinzi produse, deci să îți atingi targete
- pauze foarte mici
- oamenii te enervează
- stres
Plus de asta la majoritatea call centrelor nu iei nici 2500, deci și plusul ăla pică.
Sunt sigur ca accepta si fara experienta. E un job la care formarea se face destul de repede.
anonim_4396 întreabă:
Ioanaamaliaa452112 întreabă:
sorinaa0 întreabă: