| Sadop a întrebat:

Mate-info normal sau mate-info intensiv info?
De ce?

8 răspunsuri:
| sayWhaaat a răspuns:

Fiecare au avantaje si dezavantaje. In primul rand nu poti alege intre ele, tu pe fisa pui mate-info si intri in functie de medie, la intensiv info intrandu-se cu medii mai mari, deci in mod normal acolo sunt elevi mai buni.
Pe de alta parte la intensiv info ai laboratoare, intr-un an se face pascal, in altul c++, daca ai ghinionul sa faci pascal vei pierde o gramada de ore din viata ta degeaba.
Tu alegi happy.

| HonneOnna a răspuns:

Intensiv info dupa parerea mea pentru ca faci programare si e suuper(zic din proprie experienta)

| Sadop explică (pentru HonneOnna):

Merci.
Cum este informatica de a 9-a?

| HonneOnna a răspuns (pentru Sadop):

Pai e destul de usoara dupa parerea mea. Trebuie doar sa iti mearga mintea si sa asculti ce iti zice profesorul. Chestiile se prind din mers, nu stai si inceti in continuu si daca faci practica o sa intelegi usorwinking

| HonneOnna a răspuns (pentru Sadop):

Pai e destul de usoara, dar depinde si de cat de repede intelegi tu lucrurilehappy

| inscriereoriflame a răspuns:

Mai bine fugi de matematica. O sa ti se acreasca de matematica. Cea mai mare parte a matematicii din liceu e inutila si nu are aplicatii in viata reala. Iti spun din experienta. Axeaza-te pe informatica. Inveti tehnici de programare si limbaje de programare, adica ceva util pentru viitorul tau.
Succes!

| Mady24365768 a răspuns:

Mate-info normal.
Parerea mea!:*
Daca vrei sa inveti mai multe.laughing
Fundiita?puppy dog eyes

| Sadop explică (pentru Mady24365768):

La ce te referi prin " invatat mai multe "?

Întrebări similare