| carla25 a întrebat:

Medicina sau automatica? Voi ce ati alege si de ce?

12 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Automatica, deoarece la terminarea ei poti presta pentru joburi cu salarii mult peste cele din medicina, plus ca in IT nu vei primi atatea injuraturi ca in medicina.

| ElenaSA a răspuns:

Asa,la rece, Automatica.Amandoua facultatile sunt grele, dar ca medic ai multe examene si dupa facultate.Important este ce iti place.

| RandyMarsh a răspuns:

Buna!
Medicina! Este mult mai tare ca automatica.Adevarat,sunt multe examene si facultatea dureaza, dar merita.
In plus, un medic in Franta castiga 4500 de euro pe luna. Poti pleca in alta tara daca nu iti plac salariile medicilor din Romania(500 de euro).

| Musique a răspuns:

Medicina.
Mi se pare mai interesant și o meserie mai frumoasă. (asta dacă o faci cu pasiune și din plăcere)
Baftă!

| paula369 a răspuns:

Automatica. In tara castigi bine cu asta, dar daca vrei medicina ii mai ok in afara pentru ca aici e doar bataie de joc la adresa medicilor si la cadrele didactice. happy

| AndeT a răspuns:

Ce urmaresti de la terminarea unei facultati?
te-ai gandit daca vrei sa ramai in Romania, sau daca ai vrea sa pleci, unde anume si ce posibilitati ai avea.
trebuie sa ai un proiect bine gandit.
daca esti bun in facultate, poti aplica oriunde in strainatate dupa terminarea facultatii.
consulta situatia industriei din Romania si din afara.
-ca medic, daca ramai aici vei fi un muritor de foame, si situatia este pe cale sa se inrautateasca.
eu te sfatuiesc, ca orice ai vrea sa faci (si asta o alegi in functie de aptitudini, de proiect de viata, de conjunctura) sa incerci sa aplici pentru o bursa in strainatate.


| AndeT a răspuns:

Consulta planul de invatamant de la fiecare.
am dat de un material foarte interesant, care spunea ca medicii, in facultate nu fac decat sa invete sa intrebuienteze anumite medicamente.
la medicina, ce vei invata va fi majoritar fara aplicatie pentru ca te vei specializa intr-o anumita ramura.
trebuie sa ai vocatie ca sa te faci medic. trebuie sa-ti doresti cu adevarat sa vindeci oameni.

| AndeT a răspuns:

Pentru ambele daca vrei sa performezi, trebuie sa studiezi mult. iti trebuie mult interes.

| aisha01eu a răspuns:

Depinde de ceea ce iti doresti sa faci si in cat timp sa ajungi sa ai un job. Cu automatica, in anul 4 te poti angaje lejer. Cu medicina faci 6 ani si apoi rezidentiat, cu salariu destul de mic.

| IrinaIonescu a răspuns:

Automatica, clar! De fapt am ales deja. Este o alegere buna care iti ofera multe posibilitati in viata.

| Fulbaster a răspuns:

Ca baiat automatica, in primul rand pentru ca este cu constructii iar asta m-a fascinat mereu!

| ahmet6 a răspuns:

Eu am ales medicina,este o meserie nobila,si trebuie sa iti placa cu adevarat sa faci fata la facultate,pentru ca ai examene mereu, si dupa terminarea facultatii dai examene, ai examen de grade, mie imi place, acum depinde de tine ce vrei sa faci.