| dtte a întrebat:

Pe unde lucrati pe criza asta? Ce functii aveti? Sunteti platiti bine?

10 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Sunt bugetară. A avut grijă Boc să ne aranjeze la salarii și la zile libere neplătite.
Pa, pa.

| cretzufinish a răspuns:

Profesor necalificat cu un salariu de mizerie, sunt la master buget, deci nu-mi mai si dau laughing si muncesc part-time ca agent servicii rds la care salariu e in functie de vanzari. Deci supravietuiesc.hee hee

| Vizitiul a răspuns:

Sunt student la ID! Deocamdata nu am un loc de munca stabil, sunt responsabil cu timpul liber.

| User a răspuns:

Pe la scoala. Elev. 42 leistraight face. Salariul asta e o rusine, o rusine.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am propria afacere impreuna cu sotul meu, criza ne avantajeaza chiar am avea nevoie sa marim echipa de colaboratori, noi lucram cu freelancer-i.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca lucrezi la stat esti platit destul de bine.Salariile au crescut din ianuarie cam la toti bugetarii. Zile neplatite au fost doar in noiembrie si decembrie, iar din ianuarie, repet au crescut sporurile cam peste tot.Mai ales la bugetari.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu sunt bugetar si iau 816 lei, din iunie o sa mai iau jumatatea lui cinci

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Doar directorul economic si sefii de servicii iau de cel putin cinci ori cat un functionar public umilit si ni se spune ca atat este legal iar pentru cei favorizati se umbla cu chichite juridice sa le transforme posturile pentru salarii mai bune(de doua sau trei ori cat al nostru).

| geo_5302 a răspuns:

Am serviciu, dar mai am si alta activitate in particular, care imi aduce momentan un venit de 200euro pe luna.Depinde cat de mult ma implic.Castigul este nelimitat.

| didik a răspuns: