Pentru recrutare, fiecare candidat va depune la structura de resurse umane a inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene / Bucureşti-Ilfov un dosar plic cuprinzând următoarele documente:
Cerere de înscriere
Diploma de bacalaureat (copie) – pentru absolvenţii din seriile anterioare sau adeverinţă care atestă absolvirea liceului cu diplomă de bacalaureat (în care se menţionează media generală obţinută la examenul de bacalaureat, mediile obţinute în anii de studiu, termenul de valabilitate şi faptul că nu a fost eliberată diploma) pentru candidaţii care au absolvit în anul 2017;
Foaia matricolă pentru clasele IX-XII / IX-XIII (copie);
Copii ale actului de identitate, carnetului de muncă/certificatului stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar;
Copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţiei şi fiecarui copil;
Copia certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
Curriculum vitae – Europass (CV);
Autobiografia;
Tabelul nominal cu rudele candidatului;
Cazierul judiciar;
Trei fotografii color 3x4 cm și o fotografie 9x12 cm.;
Fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne;
Declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi de acceptare a condiţiilor de recrutare;
Candidații care optează pentru înscrierea pe locurile alocate distinct etniei rome depun la dosarul de recrutare o adeverință eliberată de organizația etnică constituită potrivit legii, care să le ateste apartenența la etnie.
La structura de resurse umane a inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene poti depune dosarul.
Pot depunde dosarul in orice judet sau neaparat la Bucuresti?