| miaumiau8888 a întrebat:

Pot să profeseze fetele în ingineria autovehiculelor, mecanică și mecatronică? Știu că e un mediu greu, în care bărbații domină mai mult, dar oscilez pentru că știu ce mă pasionează. Îmi place fizica, mecanica în special și am urmat câteva cursuri la universitate într-o tabără de vară, și am observat că mă atrage facultatea. De asta observ că mulți ingineri ajung să lucreze ca mecanici, ceea ce mă întristează maxim.

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Fetele profeseaza demult ca inginere in toate domeniile astea!

Interesant este ca tu ai ajuns la varsta asta si nu ai idee, ca pe lumea asta femeile pot afce absolut tot ce fac si barbatii si sunt femei inginere in toate domeniile posibile de pe fata pamantului.

| petrisor23 a răspuns (pentru Violleta2022):

Nu, femeile nu pot face absolut tot ce fac barbatii dar asta nu inseamna ca sunt inferioare barbatilor ci ca au alte daruri de la Dumnezeu. Femeilor le place sa lucreze cu oamenii(ele sunt liantul familiei, interactiunii sociale) pe cand barbatilor le place sa lucreze cu obiecte(explorarea lumii inconjuratoare). Sunt si exceptii dar ele intaresc regula.

| Violleta2022 a răspuns:

Nu este un mediu greu, ca nici un inginer mecanic sau auto nu va ridica niciodata o masina in brate, aceea facandu-se de utilaje si masinarii, fiindca ingineria se face la birou pe schite, machete facute in urma unor calcule complexe de matematica, fizica, chimie si rezistenta materialelor.
Inginerul dupa ce face acele calcule merge in fabricile unde se fac aceste masini, utilaje, aparaturi, pentru a supraveghea procesul de fabricatie si pentru a da instructiuni precise si clare celor care monteaza ori construiesc piesele.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Da.

| dullcat a răspuns:

Buna.Daca esti determinata si iti place, eu sunt sigura ca poti profesa.Succes.

| adryang78 a răspuns: