| Raul_Raul_1996_k2Yl a întrebat:

Am 15 ani practic mma și vreau să dau la liceu cu program sportiv, doar că nu știu la ce profil se dau pentru a se potrivi mai mult cu mma-ul. Cum sunt profesorii? Cum se comportă colegii? Și din ce se dă bacul dacă faci acolo?

Răspuns Câştigător
| Celcestietot a răspuns:

Profesorii difera in functie de oras si la fel si colegii, de exemplu, intr-un oras ar putea fi atat profesorii cat si elevii mai interesati de practicarea acelei materii. Ai putea sa intri pe Judo, pentru ca dpmdv acesta ar fi mai aproape de MMA. Dai bacul la Istorie, Limba Romana si la a treia materie ai de ales dintre : logica, geografie, psihologie, filozofie, economie. La sfarsitul clasei a XII-a, poti alege dintre a da un atestat la sportul pe care ai intrat pentru a iesi instructor sportiv sau poti alege sa nu il dai, nu este obligatoriu (dar eu recomand sa il dai, ca, cine stie cu ce te poate ajuta in viatawinking ). Oricum, acolo programul este mai lejer fata de alte licee, deoarece permite elevilor timpul necesar practicarii unui sport. Icepand din clasa a XI-a nu o sa mai faci chimie, fizica, informatica si desen. In fiecare an o sa faci o materie care se da la BAC la alegere, deci aceea nu iti va mai fi predata si anul viitor (in afara de geografie, aceasta nu este scoasa din programa anuala), si anume :

- a IX-a = logica si argumentare
- a X-a = educatie antreprenoriala (nu stiu sigur daca poti da BAC-ul la aceasta)
- a XI-a = economie
- a XII-a = filozofie

Numarul orelor depinde in functie de an. Incepand cu clasa a IX-a, numarul orelor va scadea pe parcurs ce vei urca in ani.

| Raul_Raul_1996_k2Yl explică (pentru Celcestietot):

Și după liceu aș mai putea să mai fac ceva in plus(facultate sau ceva)?

| Celcestietot a răspuns (pentru Raul_Raul_1996_k2Yl):

Bineinteles! Oricum, sa stii de pe acum ca invatatul la LPS nu se compara cu cel de la alte licee, de exemplu, matematica nu se face la un nivel asa intensiv.