| Căluț a întrebat:

Salut! Am 19 ani și sunt mecanic auto fără experiență, începător sau ucenic mecanic, nici eu nu știu exact unde să mă clasific. De ce spun asta? Pai, încep cu mica mea poveste despre domeniul auto și cum a început totul. Am făcut școală profesională la un liceu auto, practică la service-uri auto nu prea mă prindea, chiar dacă îmi plăcea mult, spun asta deoarece mecanicii de acolo nu ma lăsau să fac mai nimic, chiar dacă îmi băgăm nasul, asta pana în ultimul an de profesioanală unde m-am dus la o reprezentanță Ford, a venit pandemia și nici acolo nu am făcut mare brânză, am stat acasă, fiind elev, pentru că scoli închise, etc. După ce am terminat liceul m-am dus la ei dacă vor sa ma angajeze, eu fiind palete, la modul ca nu știam sa fac nimic, practic că teorie aveam habar cu ce se mănâncă, m-au angajat, un an am fost dat din mecanic în mecanic până luna trecuta, unde au început să-mi dea mașini pe propria răspundere, atât turisme cât și utilitare, fac revizii, discuri, plăcuțe, lichid de frana și mai bâlbâi cu amortizoarele pe față. Întrebările mele sunt.
1. Fac prea puțin pentru vârstă și experiența care o am? (am făcut 19 ani în iunie și m-am apucat la 18 și câteva luni)
2. Am un salariu de 13 milioane net +400 lei tichete de masă. Mie mi se pare cam mic.
Chiar nu știu ce sa fac, as vrea sa avansez, sa învăț sa fac și alte lucruri, da îmi e greu sa plec, chiar dacă am salariu pe care îl am, unul foarte mic, m-am învățat cu colectivul. Zic ca vreau sa avansez deoarece la reprezentanța care lucrez 90% facem revizii și plăcuțe. As mai sta 1-2 și după aș pleca, gen să fiu bazat pe puținul pe care îl știu sa fac, nu sa ma duc în alta parte și acolo să bâlbâi. Cam atât, păreri?
Mulțumesc frumos pentru răspunsuri.

9 răspunsuri:
| mgtow a răspuns: