Daca nu tentează după calculele tale nu te du. Unii își plătesc rata la casa din aia 500euro in plus.
Merita, nu merita, in RO nu ar avea toti loc pe camioane ce spui tu.Asa ca oamenii care nu au loc in RO, pentru ca nu au loc, unia care nici nu erau soferi, dar care trebuie sa traiasca, care siau pierdut jobul, sau care acum au devenit si ei maturi, vor un job corect? Ro nu le poate asigura, sau da joburi, asa ca ce vrei sa faca omu? Merge acolo unde gaseste un job, se face sofer, merge sa isi cistige existenta.
In tara ce spui tu, ala lucreaza zi de zi cate ore pe zi, sau 5 zile pe saptamana cu 8 ore.
Aia in UE lucreaza cam la fel, doar ca nu-s acasa, asa cum ai spus si tu.
Chestia ce tu nu o stii, este ca atunci cand aia din UE vin acasa in vacanta is paltiti, uite ca asta nu stiai, isi platiti nu la salariu din UE, is platiti cu un salar din RO, dar is platiti si au cam o luna vacanta la 3 luni sau nu mai stiu sigur, au 3 luni pe an vacanta, in care is platiti.
Unu din RO are doar o singura vacanta pe an si aia nu-i de o luna deci aia din comunitate ce arati tu muncesc mai putin.
Gindeste citi soferi romani sunt pe afara, daca ar veni in RO unde sar angaja? Sai dea pe cei care lucra deja afara, sa vina ei sau ce propui?
E adevarat, nu ai masa, nu ai casa, cei mai multi is care au deja copii mari, ori care nu au copii deloc, is singuri si merg o vreme fac si ei un ban, isi fac ceva prin RO, o casa, stiu si eu unia string banii pentru zile negre etc, altii o fac din papsiune, l din placere si pot sa iasa si la pensie asa.
Fiecare face ce poate si cei place.Asa uite alt exemplu, esti american, lucrezi pe camion, amemrica e cit toata Europa,, deci esti in tara ta, dar la fel nu ai masa nai casa, esti pr drum
Depinde in ce tara esti, cit de mare este acea tara si ce joburi sint.Cineva trebuie sa faca si acele joburi, asa ca calculele tale de acasa, nu-s e potrivesc cu cele din tirg adica din realitate.
Avantajul va fi dacă este angajat într-un stat bogat din UE, și nu în sărăcia numită Romania?
Din ce-am văzut, există două feluri de șoferi de TIR.
Cei care o fac din plăcere și cei care o fac din nevoia de bani.
Primii sunt fericiți decăt cei din urmă.
Aici nu este vorba de placere. Este vorba de cat primesti pe comunitate, unde sunt riscuri, stai 2 luni in cabina, etc si cat primesti in tara, unde dormi acasa sau maxim lucrezi 5 zile si weekend acasa. Evident ca trebuie sa iti si placa sa faci asa ceva, degeaba iti place sa conduci daca nu iti place munca in sine. Din nevoia de bani o fac majoritatea, doar ca este si o placere la mijloc. Daca nu ar fi banii, te asigur ca cel putin jumatate nu s-ar mai duce, doar pentru ca le place lor sa fie soferi de tir. Sa nu mai adaug in discutie si amenzile din afara, unde daca te baga gps-ul aiurea, iei amenzi de sute de euro.