| Kboxer a întrebat:

cum pot sa devin soldat? care sunt criteriile? care sunt specializarile? unde este scoala de instruire cat dureaza? cine imi raspunde ii dau funda.

Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Scrie in browser academia trupelor terestre, apoi marine, apoi aviatie si vei gasi tot ce-ti doresti. Invatamantul dureaza 3-6 ani functie de specialitate. Criteriile sunt medicale, psihologice si cunostinte. Poti sa ajungi subofiter, maistru militar sau ofiter. Iti dau linkul de la trupele terestre: http://www.armyacademy.ro/admitere_licenta.html

9 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nici eu n-am zis numai de ofiter dar am presupus ca poate vrea si asta. Cum i-am spus eu, acolo va gasi tot ce-l intereseaza. Pentru militarii pe baza de contract: http://www.mapn.ro/recrutare/sgv1.php

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Si, apropo! La campina este pentru politie si jandarmi. Poate ca vrea omul sa mearga la armata nu la MAI.

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

La Campulung Muscel e liceu nu scoala. La MAI sunt cei angajati la jandarmi.

| mixxjim a răspuns:

Deci explica ce fel de soldat vrei, sa stim ce sa-ti raspundem, vezi ca se contrazice lumea aici pe ce vrei tu

| mixxjim a răspuns:

Nu, dar exista soldatii-angajati in armata, dar daca intreaba de scoala de instruire poate vrea ofiter sau sub-ofiter sau vreau un liceu militar, vezi ca nu stim unde sa-l trimitem laughing

| mixxjim a răspuns:

Ar fi putut sa raspunda el daca il intereseaza atat de mult, nu sa stam noi sa dam in bobi cam care ar vrea sa-i fie soarta laughing

| Kboxer explică:

1 la mana nu eram aici de accea nu "am dat nici un semn". 2. sa iti fie rusine pentru ca in loc sa imi raspunzi la acesta intrebare ai inceput sa te certi. 3. cat despre intrebare eu ma refeream la faptul ca vreau sa lucrez acolo nu conteaza ca ce. numai bine esti praf!

| Kboxer explică: