| LoVance0000 a întrebat:

Oare e buna ideea sa lucrez ca menajera 1-3 ore pe zi cu 10 lei ora? Am copil si daca raceste trebuie sa stau acasa, de angajat nu pot.Nu cred ca ar refuza cineva.

Răspuns Câştigător
| Iote a răspuns:

Orice este bun, decat nimic.
Am vazut ca cineva spunea ca menajul nu se face in 3 ore. Ba da, daca se fac zilnic. Ca doar nu rastorni casa in fiecare zi. La mine in oras se practica asta. Ori se face doar mancare, ori doar menaj, ori mancare si menaj usor, diferite variante.
Spor la treaba!

11 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Putini bani nu merita

Bula
| Bula a răspuns:

1. In orele de lucru sunt cuprinse si perioada de echipare /dezechipare in haine de lucru, pregatirea materialelor si sculelor necesare etc.
Daca mergi sa faci menaj de 1 ora, atunci mai mult de jumat de ora dureaza doar sa te schimbi (la inceput si la sfarsit). In jumatatea de ora ramasa nu stiu ce se mai poate lucra eficace.

2. Daca duci copilul tau la gradinita, si acolo te costa. Lucrul pentru o ora acopera necesitatile gradinitei si cheltuielile anexe?

3. Gradinitele au program de minim 4 ore. Daca mergi la lucru 4 ore, atunci castigi si ceva bani si poti avea si asigurare de sanatate si de pensie (de exemplu daca faci menaj la un bloc, cu contract de munca).

Fa-ti calculele in mai multe variante, faci o perioada de incercare si vezi cum iti merita si cum poti face fata.

| darrio2007 a răspuns:

Nu e rea ideea dar numai sa gasesti pe cineva ca sa stai doar atat cu un copil.

| Violleta2022 a răspuns:

Pai, copilul raceste 1-2 ori pe an si tu te pregatesti sa-ti iei de munca mai nimic, doar pentru ca-i posibil sa raceasca?
Sunt mii de femei care au servici si copii si totusi se descurca cu ei cand sunt raciti. Ii tin acasa 2-3 zile, pe concediu medical, apoi ii duc la camin sau scoala.