anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut!
Sunt elev la o scola postliceala sanitara si vreau sa dau la aramta SGP anul viitor, dar am cateva intrebari.
1. Cat costa analizele medicale? (eu am mai fost in 2019 la CM in care m-au luat in evidenta si mi-au dat o foaie cu programarea la Spitalul Militar Central Bucuresti dar nu mai m-am dus.)
2. La incadrare ce grad ma face (ma refer dupa alea 8 saptamani de instructie ) am BAC-ul luat.
3. Din cate am mai citit pe net daca intru SGP si dau la subofiteri sanitari ma face subofiter dupa 3 ani de cand am fost incadrat ca SGP si trebuie sa ai calificativ "foarte bun" la evaluari. Daca imi dau demisia din SGP si dau iar probe la sanitari patesc ceva?

PS momentan doar visez ca nu am conditia fizica necesara laughing de vreo 2 sapt fac flotari si abdomene si alerg pe loc in casa.

Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

1. Nu stiu cat costa analizele! Cu fisa aia te duci la cel mai apropiat Sp. Militar. Se pare ca nu te cvosta nimic dar te poti astepta la 2-300 lei.
2 si 3. Indiferent ca ai Bacalaureatul sau nu te incadreaza soldat. Apoi evoluezi, dupa notarile de serviciu, in fruntas, caporal clasa a III-a, caporal clasa a II-a si (ultimul grad de SGP) caporal clasa intai. Daca mergi la curs poti ajunge subofiter si te avanseaza automat la gradul corespunzatopr varstei din categoria lor iar daca mergi la academie poti ajunge ofiter (pentru ca ai Bacalaureatul). Cei cu 10 clase nu pot merge. Daca iti dai demisia in timpul contractului platesti diferenta de contract. Daca faci cursurile de subofiteri sanitari si-ti dai demisia dupa contract poti practica in viata civila ca asistent medical cu studii medii.
PS. Mai alearga si pe afara!

1 răspuns:
| Ciprian09 a răspuns:

Analizele sunt gratuite la spitalul militar dacă te înscrii pentru Sgp, Sof, mm etc! bafta și nu îți trebuie doar condiție fizica, vezi psihologicul, etc