| Andreeee0098766 a întrebat:

Salut, sunt în clasa a 12a și nu știu la ce facultate sa dau... Sunt genul de elev care este destul de bun la toate materiile însă nu excelez în niciun domeniu. Țin sa menționez ca practic handbal de la 7 ani însă nu voi vrea sa continui cu asta, însă sper ca pe viitor sa ma ajute într-un fel sau altul. Ma puteți ajuta va rog?

Răspuns Câştigător
| rivotril a răspuns:

Eu spun sa mergi la ceva pe matematica daca te descurci pentru ca mai apoi o sa ai multe optiuni de serviciu. pe cand cu litere au un cerc micut de oportunitati ( profesor, educator, invatator )
nu stiu pe ce profil esti. daca esti filo nu ai de ales si trebuie sa mergi la litere, nu te ai descurca La un ase sau snspa etc
handbalul il poti face ca u hobby, nu ajung oameni simplii cunoscuți in sporturihappy
focuseaza te pe scoala!
te pup, funda?

6 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Profil real? La fizică. Eu te ajut să iei premiul Nobel.
Uman? La limba chineză. Eu te ajut să ajungi *****.

| Plato a răspuns:

Pe langa asta, e important si ce-ti place, nu doar la ce esti bun. Mediteaza: cum te-ai vedea peste 10 ani? Cum arata viata pe care ti-o doresti si/sau ce te vezi facand?
Tocmai, daca zici ca esti mediocru la toate, poti alege care-ti place mai mult. Dar oricum, sunt facultati ce n-au mare legatura cu materiile de pana la acel moment.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu te sfatuiesc sa iti gasesti o facultate cu gandul ca o sa iti placa domeniul, nu sa alegi o facultate cu oportunitatea de a alege un job sau o profesie dorita pentru ca o sa regreti cand o sa termini facultatea.

| LexiEla a răspuns:

Da la politie. Sportul practicat te poate ajuta la proba sportiva.

| Delcatty a răspuns:

Iti recomand ASE. Uita-te pe lista specializarilor.
https://www.ase.ro/? page=departamente