| SexyBlue a întrebat:

Sunt in clasa a a 11a si se apropie perioada in care trebuie sa ma hotarasc ce voi face cu viata mea. Obtiunile sunt : medicina si academia de politie. Dintre cele 2 mai mult mi-ar placea academia de politie dar mi-e foarte frica ca o sa pic stiind cat de multi candidati sunt, iar cu medicina mi-e frica ca nu o sa rezist invatand cei 6 ani atat de mult. Ce sfat imi dati despre ambele facultati?

11 răspunsuri:
PsihoSex
| PsihoSex a răspuns:

Du-tela psihologul liceului daca aveti, sau daca nu la inspectorat, si cere sa faci un test de aptitudini, iar dupa aceea te orientezi! Nu uita ca si pasiunea cu care iti fac meseria e foarte importanta! Nu doar banii!

| Adry05 a răspuns:

Daca te apuci deja de pregatire pentru academie, si esti destul de pun pe partea de educatie fizica atunci n-o sa ai probleme. Eu recomand sa faci ce-ti place mai mult dar din astea 2 as alege academia. E prea crunta medicina si prea multi ani din viata pierzi cu invatatu.

| costis a răspuns:

Daca ai memorie buna si putere de munca du-te la medicina. Politia este un colos in care oamenii sunt uniformizati. La medicina este munca multe in facultate, dar si satisfactii dupa.

| August99 a răspuns:

Mai bine academia de politie. Poate ajungi la fbi

| Ap_Gabriel_2001 a răspuns:

Academia de politie este dupa parerea mea o optiune buna.
Fratele meu a absolvit Academia de Politie de la Campina si are un serviciu si un program destul de frumusel.
Si salariul este pe cinste.
Eu asta as alege.
In orice caz: MULT SUCCES!

| Tanasiri a răspuns:

Singurul sfat pe care ti-l pot da este : "Sa faci ceea ce iti place!" laughing
PS:Eu sunt in clasa a 12-a si nici macar acum nu stiu ce fac mai departe ( si nu este problema ca sunt dezorganizata sau dezinteresata ), asa ca stai linistita... cu siguranta vei face alegerea potrivita ...ai timp sa te informezi si sa te hotarasti! laughing)

| LupuC13 a răspuns:

Daca vrei medicina nu trebuie sa iti fie frica ca inceti 6 ani, pentru ca o sa inveti toata viatalaughing. Ai mult de rabdat, la inceput salariu foarte mic pentru munca depusa( depinde de specialitate). Dar in schimb e una dintre cele mai frumoase profesii, ajuti oameni si e cel mai frumos sentiment din lume.

Academia de politie, mai putin de munca, salariul frumos( timp de 6 ani cat faci medicina nu primesti nimic, plus ca cheltuiesti foarte mult), te pensionezi la 50 de ani cu pensie marebig grin


Ai de ales

| Edison13514 a răspuns:

Eu iti propun sa dai la acedemie pentru ca e mult mai usor decat la medicina, nu stai nici 6 ani si nu o sa te plictisesti

| mark77 a răspuns:

Eu ca si lucrator in MAI te sfatuiesc sa alegi medicina chiar daca inveti mai mult pentru ca eu din sistem iti spun ca la politie nu sunt chiar cainii cu covrigi in coada cum se spune. Ca daca nimeresti dupa admitere pe la vreo comuna rurala cu multi romi si lepre sa zic asa iti blestemi zilele cu dosare petitii si alte documente si multe alte linii de munca cum se cere! Alege cu inima si nu din interes.Mult succes in viata si alegere!

| AnoNyMuSeR13 a răspuns:

Trebuie sa te hotarasti exact ce vrei sa faci, pentru ca la ambele e extrem de multa munca, eu sunt pe stiintele naturii si imi vad colegii care dau la medicina si asistente medicale cum fac mereu grile si invata la biologie si fizica, iar la academie la fel, istorie si iti trebuie pregatire fizica si multa devotare.

| Liliana_Manciu_1978 a răspuns:

Fă ce îți dorești tu să faci și trebuie să i încredere în tine