| SexyBlue a întrebat:

Sunt in clasa a a 11a si se apropie perioada in care trebuie sa ma hotarasc ce voi face cu viata mea. Obtiunile sunt : medicina si academia de politie. Dintre cele 2 mai mult mi-ar placea academia de politie dar mi-e foarte frica ca o sa pic stiind cat de multi candidati sunt, iar cu medicina mi-e frica ca nu o sa rezist invatand cei 6 ani atat de mult. Ce sfat imi dati despre ambele facultati?

11 răspunsuri:
PsihoSex
| PsihoSex a răspuns:

Du-tela psihologul liceului daca aveti, sau daca nu la inspectorat, si cere sa faci un test de aptitudini, iar dupa aceea te orientezi! Nu uita ca si pasiunea cu care iti fac meseria e foarte importanta! Nu doar banii!

| Adry05 a răspuns:

Daca te apuci deja de pregatire pentru academie, si esti destul de pun pe partea de educatie fizica atunci n-o sa ai probleme. Eu recomand sa faci ce-ti place mai mult dar din astea 2 as alege academia. E prea crunta medicina si prea multi ani din viata pierzi cu invatatu.

| costis a răspuns:

Daca ai memorie buna si putere de munca du-te la medicina. Politia este un colos in care oamenii sunt uniformizati. La medicina este munca multe in facultate, dar si satisfactii dupa.

| August99 a răspuns:

Mai bine academia de politie. Poate ajungi la fbi

| Ap_Gabriel_2001 a răspuns:

Academia de politie este dupa parerea mea o optiune buna.
Fratele meu a absolvit Academia de Politie de la Campina si are un serviciu si un program destul de frumusel.
Si salariul este pe cinste.
Eu asta as alege.
In orice caz: MULT SUCCES!

| Tanasiri a răspuns:

Singurul sfat pe care ti-l pot da este : "Sa faci ceea ce iti place!" laughing
PS:Eu sunt in clasa a 12-a si nici macar acum nu stiu ce fac mai departe ( si nu este problema ca sunt dezorganizata sau dezinteresata ), asa ca stai linistita... cu siguranta vei face alegerea potrivita ...ai timp sa te informezi si sa te hotarasti! laughing)

| LupuC13 a răspuns: