| Mircok a întrebat:

Salut, sunt student în primul an la o facultate din cadru Academiei de Studii Economice din București.
Am beneficiat de bursa de merit pana acum în ambele semestre (suma nu e mare, 700 lei/luna dar ma ajuta) deoarece în primul semestru am fost al 5-lea din facultate și în al doilea al 12-lea (din punct de vedere al mediei generale)
O doamnă profesoara ne-a spus în cadrul unui seminar că e vital sa muncim în timpul facultății ca altfel nu vom reuși sa ne găsim un job bun.
Eu nu vreau sa ma angajez în timpul programului de Licență (decât vara, vreau sa lucrez în fiecare vară) decât atunci când voi fi la master am sa lucrez în paralel.
Nu vreau sa lucrez în timpul anului universitar fiindcă vreau sa am și eu puțin timp liber plus ca la un interval de 2/3 zile eu seara învăț, fac proiecte și ma documentez suplimentar 3-4 ore pe zi. Și pe lângă particip constant la workshopuri.
Eu cred ca cât timp am o bursa de merit/performanță/ajutor social nu este nevoie sa lucrez în timpul anului universitar.
Ce părere aveți? Cum vedeți aspectul legat de facultate și job în paralel? Eu unul nu cref ca as fi dezavantaj dacă as nu m-aș angaja decât în fiecare vară și as acumula experienta.
O zi buna sa aveți și sănătate!

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca crezi ca poti face fata si cu facultatea si cu un job in paralel, eu zic sa incerci.
Experienta iti este mult mai necesara decat sa ai 10 pe linie.
La un job part time in capitala cred ca iei mai mult de 7 milioane, cat e bursa de merit. La ce facultate din cadrul ASE esti?

2 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"Ce părere aveți? "

faci cum vrei
(experiența suplimentară e bună dar nu vitală)

| Terzi a răspuns: