| ionika17 a întrebat:

Salut TPU! Am o problema.Lucrez ca si casier la un magazin si sunt sigur ca vineri am iesit minus 200 de lei (un client cred ca nu a dat toti banii si cand am bagat banii in casa nu imi iesea 200, el a dat si de 100 si de 200 si m-am incurcat si am impresia ca am numarat aiurea.Pana acum 1 luna, o luna jumatate am iesit tot pe plus chiar si peste 100 de ron in unele zile. Oare m-ar ierta, sunt unii colegii care i-au fraierit clientii si cu 20000 de ron, nu au scanat toata marfa si clientii plecau ca si cu ea "furata".

10 răspunsuri:
| WR104 a răspuns:

Sigur nu o sa fie o problema, chestiile astea se intampla des.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

O sa i ti ia seful din salariu, dar daca nu te descurci cu matematica de ce te ai angajat casier? Unde lucrezi la un supermarket? Am vazut ca esti baiat, puteai sa te angajezi in alt domeniu unde nu trebuie sa dai rest la clienti.

| anonimg a răspuns:

Si mie mi s-a intamplat asta; dar a doua zi a venit iarasi clientul sa cumpere un acelasi produs. I-am zis problema si a fost binevoitor sa adauge diferenta. Am "reglat" si zet-ul, si a iesit ok. Patronul nu a stiut de treaba asta pentru ca aveam libertate si nu predam banii in fiecare zi. Acum sunt intr-un alt domeniu.
Acum depinde si de patron, de manager -seful tau direct. Poti sa vorbesti cu acesta si sa te lase macar o luna de zile ca sa recuperezi banii.

| Apokales a răspuns:

Depinde de politica firmei. Din cate am intalnit eu, nu cred ca te iarta.

| Vântulalb a răspuns:

Nu te iarta. Pui din buzunar.

| Irinelp a răspuns:

Dacă este prima data te iartă, nu te poate da afară din prima pentru o sumă care lipsește din neatenție nu din furt, nu te lua după cei care spun că o să te pună șeful sau responsabilul magazinului să pui tu bani lipsă de la tine, conform legi europene nu pot fi opriți bani din salariu sau să ți se ceară bani dacă lipsesc bani în casa de marcat.

| TLF92 a răspuns: