anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am si eu nevoie de niste parreri, sunt student anul 1 la inginerie la sibiu dar in acelasi timp m-am inscris si pentru politie incadrare din sursa externa, problema e urmatoarea, nu stiu ce sa fac, ce sa aleg, salariile sunt cat de cat asemanatoare.
Dezavantajul la politie este ca timp de 3 ani nu am voie sa ma mut in alta parte, daca e sa intru, intru ca ajutor sef de post prin nu stiu ce comuna, viata e controlata, nu mai esti asa de liber.
Am vb si cu altii prieteni si mi-au zis ca proflul la care sunt eu acum(TCM) este foarte cautat, se cauta foarte multi, un salariu incepe de la 3000 de lei si poate ajunge undeva la 4500 5500 lei, la politie mai mult de 3000 nu iei, un alt avantaj ca inginer e faptul ca daca e sa gasesc undeva mai bine platit pot sa plec, nu sunt legat de firma respectiva ca in cazul politiei, am si eu nevoie de niste sfaturi/pareri din partea voastrea.Multumesc anticipat.

2 răspunsuri:
| KodrutZ a răspuns:

Cine viseaza breh TCM cu 3000 RON? UNDE? Nu zic ca nu exista, exista si pe cateva mii de euro bune, dar MAJORITATEA sunt platiti prost. Gindeste practic, la politie poti avansa si acolo. Legat de inginerie... sunt cazuri si cazuri. Tu stii mai bine la ce ai putea fi mai bun.

| ElgaZice a răspuns:

Aproape ca ti-ai dat singur raspunsul. Eu, as alege ingineria. Dar tu faci ce-ti place.