| StefanStoica23 a întrebat:

Salut TPU, este aiurea sau gen rusinos daca la 21 de ani m-am angajat la Orange? Sunt student si ai mei nu au o situatie financiara bună si trebuie sa ma sustin singur in facultate. M-am angajat la Orange pe "door-to-door" si castig din comision, in functie de cat vand. Salariul e bun, imi voi strange usor usor de o masina de inceput, si ce mi mai trebuie etc. Dar anumite cunostinte fac misto de mine pe tema asta si ma intrebam daca e problema la ei sau chiar am un job care nu merita respect.

7 răspunsuri:
| Celestina003 a răspuns:

( nu îmi dau sema pentru că nu sunt acolo ) cel mai probabil este din vina Orange-ului pentru că nu are o reputație prea bună, nici eu nu am o părere bună despre el, dar măcar ești curat si sigur mai exista si alte +
La început mereu este greu si începem de jos dar după ne ridicăm usor usor si o să ajungem undeva.
Eu in locul tău nu dădeam detalii la altii si ma puneam singură in valore, le răspundeam, chestii gen, mai bine așa decât să sa te întrețină părinții cum ii intretin pe alții " sau " altii fac facultate si dupa terminarea se angajeze tot la Orange "

| StoicAnalysis a răspuns:

De ce ar fi rusinos sau de condamnat? Atata timp cat prin job-ul tau nu faci rau nimanui, e un job ok. Daca vor fi alti oameni care te vor manca de fund pe seama asta, e strict problema lor. Tu doar fa ce crezi tu ca trebuie facut, si lasa lumea sa vorbeasca. Sunt doar vorbe aruncate in vant.

| Violleta2022 a răspuns:

Sa muncesti cinstit, castigandu-ti banii singur NU este niciodata rusine, dimpotriva este o onoare si lumea te priveste admirativ ca esti un om capabil.
Doar un prost sau handicapat mental poate sa faca misto pe seama ta, incercand sa te puna jos, dar nu-i permite asta, fiindca nu meriti sa fii pus jos de toate gunoiale care sunt trantori, putori si traiesc pe spinarea parintilor, fiind o rusine pentru parintii si familia lui.