| yAdrian a întrebat:

Se merita sa mai faci o facultate in ziua de azi? Vad ca multi dintre cei care termina, ba nu lucreaza deloc in acel domeniu, ba au facut aproape "degeaba" facultatea ca nu le este utila nicaieri.
Ma gandesc daca sa ma duc sau nu la facultate. Si la care? Asta e marea intrebare. Pe ce sunt bun? Romana - gramatica ( stau bine. Literatura nu imi place ) Engleza la fel, un B2 ( per total ), Matematica M2 ( nivel aproape de mediu ), restul nu prea le stapanesc ( Fizica 0, Chimie 0, etc. 0 fiind un nivel scazut ). Ca hobby, chiar nu stiu ce ma pasioneaza. Pot sa spun ca masinile ( chiar daca am cunistinte minime in domeniu ). Altceva, nu stiu. Mi-a placea sa lucrez ca manager/contabil ( sau o functie de conducere nu foarte inalta ) la o firma mare, dar nu stiu care sunt sansele dupa ce termin facultatea si cat de stabil va fi locul de munca... Si ce facultate sa fac? ( Medie B.A.C putin peste 7, daca este importanta )
Dau funda celui mai explicit raspuns.
Multumesc.

Răspuns Câştigător
| Ωmega a răspuns:

Cum a spus si altcineva, facultatea o faci in primul rand pentru tine si asigura-te ca alegi un domeniu care iti place. Foarte putina lume ajunge sa si lucreze in acelasi domaniu in care e si specializat. Nu-ti bate capul acum cu ideea daca o sa si lucrezi in domeniu. Nici nu trebuie neaparat. Facultatea este sansa ta sa faci la scoala si ce iti place nu doar ce trebuie asa cum a fost in primii 12 ani de scoalawinking

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Facultatea normal ca merita, dar merita sa faci o facultate din pasiune pentru domeniu nu pentru diploma.

Răspuns utilizator avertizat
| Sn4k3 a răspuns:

Depinde si in ce domeniu, de exemplu, daca faci facultatea de informatica, vrei in domeniul IT, sigur o sa gasesti de munca, dar asta si daca esti bun.

| Voro a răspuns:

Normal ca e bine sa ai o facultate in spate, dar degeaba ai daca nu stii sa te promovezi pe tine insuti.

| sdaads a răspuns: