anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Va rog sa ma ajutati cu o parere. De curand am aplicat la un call center cunoscut(anuntul era pe internet postat). In anunt specifica ca trebuie sa ne descurcam in limba engleza. Call center-ul este in limba romana. In CV la mine scrie ca stiu Engleza la nivel "Incepator" - adica nu stiu limba engleza la un nivel conversational. Eu intr-un fel nu i-am mintit pentru ca ceea ce in CV scris e adevarat, insa ei m-au sunat pentru angajare. Eu zic ca odata ce m-au sunat au vazut ca nu stiu limba Engleza la un nivel conversational. Poate influenta acest lucru viitorul meu loc de munca? De exemplu ei pot face in asa fel incat persoanele care ma suna sa vorbeasca limba romana? Am vazut pe internet ca la call centere cand suni poti opta pentru limba romana sau limba engleza. Eu zic ca odata ce au vazut ca nu stiu limba engleza la nivelul pe care ei il doresc nu m-ar fi sunat daca era ceva "obligatoriu", poate este doar optional. Voi ce credeti. Va rog sa ma ajutati. Rog seriozitate.

7 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Exista posibilitatea sa ti se dea numai apeluri in romana. Sigur, salariul va fi semnificativ mai mic ca al celor care au apeluri si in engleza.

Răspuns utilizator avertizat
| WaterDrop a răspuns:

Cel mai probabil vei fi bagat intr-o perioada de training de o luna, timp in care vei invata propozitii termeni specifi in limba engleza si cum trebuie sa procedezi cu clientii straini.Te`au sunat pentru ca sunt disperati si au nevoie de oameni.

| BroascaCuElice a răspuns:

Depinde daca call center-ul e unul international care se ocupa si de clientii din alte tari, daca e asa atunci faptul ca nu vorbesti engleza fluent o sa aiba o influenta majora.