| Ana_3602 a întrebat:

Urmeaza sa incep clasa a 12a si inca nu ma pot hotara la ce facultate sa merg.Sunt la profil mate-info intesinv engleza, insa nu pot spune ca sunt foarte buna pe profil real.Nu am o materie care sa imi placa in mod deosebit.Ma descurc cam la toate.As fi vrut sa dau la arhitectura, insa nu am pregatirea necesara (ore de desen tehnic). Se poate intra si fara? Si de medicina mi-e frica, in sensul ca ma ingrozesc cand aud de 9 ani de studiu... O sa merg oricum in Danemarca sau in Germania.Si as vrea sa stiu cam ce pareri aveti. Unde as putea sa merg?

Răspuns Câştigător
| CristiPavel a răspuns:

Mergi acolo unde iti place cel mai mult.

Fa ceea ce iti place sa faci si vei face mult. Fa mult si vei face bine. Fa bine si vei fi bine platita.

Cauta ceva care te pasioneaza. Uite de exemplu pe mine ma pasioneaza psihologia, desi am terminat mate-info, sunt proaspat student la psiho, si am inceput sa-mi cultiv pasiunea pentru psihologie citind carti, aplicand cele invatate, si apoi am fructificat cunostiintele printr-un blog de dezvoltare personala, www.castigatimp.com

Te indrum sa urmaresti ceea ce iti place si sa te indrepti in acea directie.

Ce activitati le faci si simti ca timpul zboara, parca te pierzi in ele si nu te plictisesti?

Ce iti starneste cel mai des interesul si te preocupa de multa vreme?

Raspunsul la aceste intrebari ti-ar putea forma o imagine despre ceea ce te pasioneaza.

5 răspunsuri:
| Danutza27 a răspuns: