anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare!

Este prima data cand postez aici, si o sa incep cu o problema pe care o am.

In prezent locuiesc in Bucuresti, am 25 de ani si lucrez ca grafic designer (oarecum). Lucrez de aproximativ 3 ani la o firma de fotoceramica, destul de micuta. Nu este fix ceea ce imi doresc eu, dar este printre primele job-uri pe care le-am avut si este destul de bine platit (probabil din cauza pandemiei si din pacate nu am avut contract la ei, dar am ramas din cauza ca nu am avut oportunitea sa plec in alta parte si era destul de greu pe perioada pandemiei, stiu deja ca nu e un lucru bun dar am reusit sa imi pun ceva bani la "saltea").

Cu timpul mi-am dat seama ca ar trebui sa fac o schimbare, problema sta in felul urmator. Baietii de aici sunt super de treaba, banii sunt super ok la modul ca imi permit sa imi platesc chiria, alte cheltuieli si sa imi ramana si bani, nu am vicii, imi tin evidenta la cheltuieli, mananc destul de sanatos, deci nu prea am pe ce sa ii arunc. Problema este ca, nu mai suport munca repetitiva si monotona, si simt ca nu aud si alte perspective, alte idei... am avut noroc ca am luat mici proiecte pe langa care m-au tinut viu. De curand mi s-a ivit cumva oportunitatea de a schimba job-ul dar nu este nimic sigur, probabil nu atat cat castig aici dar sunt o varietate de oameni, probabil nu o sa lucrez de acasa dar ma ajuta sa ma dezvolt.

Problema este: Voi ce ati alege intre un job bine platit, mediu placut, dar nu te satisface 100% profesional si un job cu un mediu ok, banii nu chiar asa multi dar posibil sa te dezvolti pe plan profesional?

6 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Rectifică: e a 2 a

https://www.tpu.ro/......uresti-am/

anonim_4396
| anonim_4396 explică: