anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare!

Este prima data cand postez aici, si o sa incep cu o problema pe care o am.

In prezent locuiesc in Bucuresti, am 25 de ani si lucrez ca grafic designer (oarecum). Lucrez de aproximativ 3 ani la o firma de fotoceramica, destul de micuta. Nu este fix ceea ce imi doresc eu, dar este printre primele job-uri pe care le-am avut si este destul de bine platit (probabil din cauza pandemiei si din pacate nu am avut contract la ei, dar am ramas din cauza ca nu am avut oportunitea sa plec in alta parte si era destul de greu pe perioada pandemiei, stiu deja ca nu e un lucru bun dar am reusit sa imi pun ceva bani la "saltea").

Cu timpul mi-am dat seama ca ar trebui sa fac o schimbare, problema sta in felul urmator. Baietii de aici sunt super de treaba, banii sunt super ok la modul ca imi permit sa imi platesc chiria, alte cheltuieli si sa imi ramana si bani, nu am vicii, imi tin evidenta la cheltuieli, mananc destul de sanatos, deci nu prea am pe ce sa ii arunc. Problema este ca, nu mai suport munca repetitiva si monotona, si simt ca nu aud si alte perspective, alte idei... am avut noroc ca am luat mici proiecte pe langa care m-au tinut viu. De curand mi s-a ivit cumva oportunitatea de a schimba job-ul dar nu este nimic sigur, probabil nu atat cat castig aici dar sunt o varietate de oameni, probabil nu o sa lucrez de acasa dar ma ajuta sa ma dezvolt.

Problema este: Voi ce ati alege intre un job bine platit, mediu placut, dar nu te satisface 100% profesional si un job cu un mediu ok, banii nu chiar asa multi dar posibil sa te dezvolti pe plan profesional?

6 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Rectifică: e a 2 a

https://www.tpu.ro/......uresti-am/

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Primul. Jobul este job nu este loc de distractie. Eu nu am gasit pana acum niciun job care sa-mi placa, nici vreo pasiune pe care sa o pot materializa. Sunt over 40, deci am avut timp. Ce am invatat este ca banii si stabilitatea conteaza foarte mult. Daca ai chef de agitatie si diversitate fa asta in timpul liber, cu banii pusi la saltea... Cred ca tu iti faci viata monotona, nu jobul. Incearca sa schimbi asta intai, mai apoi ia o decizie.

| Ingognito a răspuns:

Sincer daca as fi fost eu si lucram la aceeasi frima de atata timp nu as pleca altundeva unde este salariul mai slab plus ca sa fim sinceri sunt multi care nu le plac jobul actual dar tot au nevoie de bani, daca ai rezistat 3 ani la ei inseamna ca nu este asa rau jobul, acum cum vrei tu daca iti ajung si banii aia care tii dau cealalta firma atunci e ok daca zici ca aici nu iti mai place sa lucrezi, oricum daca nici acolo nu o sa iti placa cu experienta ta nu o sa fie greu sa iti gasesti alt loc de munca

| C96 a răspuns (pentru Ingognito):

Asta am inteles, dar ce faci cu aspiratiile tale? Cu ceea ce iti place sa faci?

| Ingognito a răspuns (pentru C96):

Man ceea ce iti place sa faci si munca nu au nici o treaba, sincer daca ai fi un reviewer de hoteluri chesti din astea sa calatoresti ar fi o placere sa muncesti dar sa fim sinceri cui ii place sa isi piarda 40+ ore pe saptamana la un loc de munca daca ar fi dupa mine iti dai seama ca nu as vrea sa muncesc dar trebuie nu ai ce sa faci rolling on the floor

| marrryya a răspuns:

Daca tie iti place mai mult al doilea job si iti permiti sa te intretii cu salariul de acolo atunci incearca-ti sansa. Eu una personal as ramane totusi la primul job pana as reusi sa gasesc ceva sigur unde salariul sa fie macar egal. (Sau nu cu mult mai mic. Desi acum depinde si ce diferenta de experienta e intre ce cer ei si ce stii tu)
Daca vrei mai departe sa continui pe ceea ce se axeaza al doilea job atunci mergi pe ala, te ajuta mai mult.