| consilierultau001 a întrebat:

Salutare prieteni. am si eu o problema. sunt student anul 1 la asistenta medicala in Bucurestisi as vrea si eu sa lucrez undeva dar nu stiu unde. adica as lucra oriunde numai sa castig un ban. am si permis categoria B dar vreau daca se poate propuneri sigure nu ceva de genu "incearca si tu pe la livrari de pizza". rog seriozitate. Dau funda si multumesc

Răspuns Câştigător
| mixxjim a răspuns:

Propuneri sigure nu cred ca ai de unde sa primesti aici, unde majoritatea sunt foarte tineri, nu au ce loc de munca sa-ti ofere. pe de alta parte, nici nu cred ca ti-ar folosi foarte mult sa lucrezi acum chiar orice, cel mai bine ar fi sa incerci sa-ti gasesti ceva de lucru in sistemul medical, sa ai oarecare contact si experienta in domeniu pentru cand o sa termini scoala. prin urmare, ti-as sugera sa urmaresti la clinicile medicale private mari din Bucuresti ca scot destul de frecvent posturi pentru receptie - stii tu, raspund la telefoanele pacientilor pentru programari, inregistreaza programarile in calculator, inregistreaza pacientul la sosire c-a venit, ii face factura pentru plata dupa consultatie etc. chiar de curand am vazut anunt pentru asa ceva dar nu mai stiu la care dintre clinici. Ca si clinici mari ar fi Regina Maria, Sanador, Medlife, Medsana, Medicover. Fiecare dintre ele are site si rubrica de cariere, unde anunta posturile disponibile si poti trimite cv. Daca nu au posturi afisate acum nu astepta, trimite-le cv-ul online, poate te iau si daca nu au post anuntat si daca afiseaza post peste catva timp trimite iar cv-ul, sa nu te gandesti ca il au deja. Cred ca ti-ar prinde tare bine sa reusesti sa prinzi vreun post in asa ceva ca dupa ce termini scoala de asistenti ai avea deja o intrare facuta acolo. succes!

0 răspunsuri: