anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare, sunt student la ASEM la facultatea business si administrarea afacerii,specialitatea marketind si logistica si as vrea sa va cer sfatu...ce sa fac sa ramin aici sau sa ma transfer la drept (secretul este ca nu prea imi place matematica, teoria economica ) de aceia ma gindesc ca la drept nu voi intilni greutati precum le intilnesc la la marketing si logistica.
Astept sfaturile voastre...multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| WeaponGirl a răspuns:

Eu am terminat dreptul, este enorm de invatat si tot nu scapi de ceea ce fugi, si la drept se fac si cursuri precum: contabilitate, economie, management, marketing. Problema este ca nici una dintre aceste doua facultati nu te ajuta sa ajungi ceva in viata daca nu ai pile bine puse. Asa ca... sfatul meu este sa te indrepti care domeniul IT, este foarte cautat si foarte bine platit, asa am facut si eu! Nu imi pare rau ca am terminat si dreptul, a fost "nebunia" mea si am facut ce mi-am dorit, doar ca mai trebuie platite si facturile, haha, bafta!

1 răspuns:
| Nistor_Daniela_1992 a răspuns:

Salut! Eu sunt studentă anul III la ASEM, specialitatea marketing și logistică happy nu mi-a părut rău niciodată că am ales specialitatea asta, disciplinele de care zici, sunt discipline de care treci după ce finisezi anul 1winking e bine sa înveți IT, doar ca se învață și mai multă matematică acolo. Alegerea iți aparține ție până la urma happy baftă