| Aschilean_Cristian_1991 a întrebat:

Salutare tuturor.

Se merita sa pleci in strainatate. Pentru ati putea indeplini dorintele aici in tara? Lucrez ca Lucrator Comercial intr-un supermarket.(3 ani experienta)... Pe un salar de 1000 lei ( si hamalesc frate.) cine a lucrat stie!
De 2 ani incerc sa intru la Academia de Politie si nu pot!
O cauza ar fi timpul pe care il acord pentru pregatire. Jumatate din salar il bag in casa, imi place sa imi ajut parintii cu ce pot. 2-300 le dau pe meditatii Romana/Engleza, Istorie sunt AS.100 la sala de fitness.
Lucrez in fiecare zi 10 ore, un Weekend liber unu ba ..Sunt plecat de acasa 12-15 ore in fiecare zi ( LUCRU > la sala, alergat la meditatii) am slabit de la 115 la 70 kg, sunt obosit frant, picioare umflate, dureri de spate.
de imi vine sa imi omor sefu de 25 ani! eu 23! mor de ciuda cand il vad ca sta la lucru 4-5 ore, munca de birou pe salar de 3000+ lei.
Ce m-am gandit eu sa fac, sa plec 3-5 luni poate mai mult, sa reusesc sa ma intorc acasa cu 3-4000 euro.( stiu ca suna frumos da no..totii avem vise). Banii i-as folosi pe post de salariu lunar fara sa lucrez. Banii ar ajunge un an, in care as avea tot timpul sa ma pregatesc fara griji.
Daca imi permit masina. nu > folosesc loganu familiei
Aproape toti prieteni au masina, eu nu..Toti au rata la banca pe 5 ani eu nu laughing Banca nu e optiune pentru mine big grin
Multumescbig grin Astept Pareri! scuze de greselile de ortografie big grin

6 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In afara, ori abatori Olanda, Germania, salariile din Germania sunt urmatoarele ( nu vorbesc din auzite, am rude calumea care au plecat si nu s-au mai intors, dar dupa o perioada de 7-8 ani, s-ar intoarce de maine, iti spun si de ce)