| Doberman999 a întrebat:

Salutare! Vă cer și eu o părere, momentan lucrez ca stivuitorist la o fabrică pe 47 milioane, uneori sar lejer de 50. Între timp am luat și categoriile C+E, dar nu și atestatele. Acum stau într-o "cumpănă" să mă apuc de atestate sau sa rămân aici, menționez ca lucrez doar fix 8 ore pe zi. Ideea este ca am auzit ca nu este asa lapte și miere "pe tir". Voi ce ați face, ați rămâne pe un salariu de 5000 pentru 8 ore pe zi sau pe tir, având 25 de ani?

7 răspunsuri:
| Liviu a răspuns:

Gandeste-te ca nu iesi la pensie din meseria de motostivuitorist, decat foarte greu. Si din pacate, iti trebuie relatii oameni ca sa ai un loc de munca bun, si platit bine. Pe cand, ca si sofer de camion, la orice ora din zi si din noapte, gasesti de munca.Eu acum am terminat scoala de soferi profesionisti, am luat toate gradele(in afara de motocicleta) cu o investitie de 8500 RON, urmeaza traseu la atestat, apoi dau si atestatu de persoane si am terminat balciu. Depinde ce te intereseaza pe tine, sa ai locu asigurat de munca, ori aici ori dincolo, ori sa mergi la ghici.Chiar daca aleg sa dorm in camion, ori aleg sa lucrez pe autobuz pe un salariu mai mic. Stiu un lucru, mie permisu din buzunar nu mi-l ia nimeni, stiu sigur ca ma pot angaja oriunde, e lipsa de soferi profesionisti masiva, si la orice usa as bate, e nevoie de un sofer, ori de camion, ori de autobuz, am de ales.Eu am ales, bunicu meu fiind toata viata lui sofer profesionist, mi-a explicat ca, pune o paine pe masa, si iti raman bani sa iti faci poftele. Daca vrei sa vorbim, lasa-mi mesaj in privat cu Facebook-u tau si discutam pe tema asta

| Doberman999 explică (pentru Liviu):

Am înțeles ce spui, mulțumesc

| Dragobeta a răspuns:

Un inginer dintr-un mare combinat mi-a spus ca nu ia banii astia.
Acum, ca m-a mintit sau nu, el stie.