| andreistomatologieV a întrebat:

Sunt anul V la Stomatologie. Nu imi place aceasta facultate si nu vreau sa fiu stomatolog in viitor, nu vreau sa profesez, nu am rabdare, nu ma regasesc aici. Daca vreau sa ma transfer la MG aveti idee ce materii se echivaleaza?

26 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Ma indoiesc ca se poate asa ceva.

| andreistomatologieV explică (pentru Violleta2022):

Se poate, trebuie sa dau din nou admiterea.

| doctorandus a răspuns:

Nu toti medicii lucreaza cu pacienti. Unii sunt medici legisti, altii lucreaza pentru societati de asigurari, etc. Asa ca termina-ti facultatea si vezi pe urma unde te angajezi.

| andreistomatologieV explică (pentru doctorandus):

Eu as vrea sa fac medicina generala, totusi.

| dullcat a răspuns:

Foarte aiurea situatia ta...Mergi la secretariat si intreaba sau cere indrumare, un sfat de la un profesor mai drag, care stii ca te va intelege, fara sa te judece.Vei primi raspunsuri mai utile de la cei care au treaba cu domeniul, spre deosebire de tpu.Sau poti intreba si pe reddit, poate ai noroc :

https://www.reddit.com/r/UniRO/

Spor.

| andreistomatologieV explică (pentru dullcat):

Multumesc! Cred ca e cel mai okay raspuns primit pana acum.

| dullcat a răspuns (pentru andreistomatologieV):

Cu placere...Am fost in situatia ta si e nasol.Dar ideea e sa iei decizia corecta pentru tine, nu pentru altii din jur. Apoi, e la moda sa faci mai multe facultati si nu e o rusine sa schimbi putin traiectoria dar sa ajungi unde trebuie, spre deosebire de scenariul in care te minti ca e ok si ajungi sa faci ceva ce urasti zilnic.Acum poate nu pare asa tragic, insa e mai greu sa iti schimbi directia cand esti angajat si ai familie, cand esti constrans, mai ales in cazul in care situatia financiara nu te ajuta si realizezi ca facturile tot trebuie platite si mancarea trebuie sa ajunga pe masa.

| johnnny123 a răspuns: