| aramnicolae a întrebat:

Sunt elev in clasa a 8 si la evaluarea nationala am luat 3 34 la mate deoarece nu inteleg matematica si am ramas in fiecare an corigent.La romana am luat 2 34. Intrebarea e ce liceu as putea urma cu aceste note? Visul meu e sa fac un liceu bun si sa fac medicina in Anglia la Ooxford. Ceva recomandari?

14 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Din pacate, nu vei putea merge la un liceu bun, iar despre medicina la Oxford nu se pune problema. Oxford nu te va primi daca nota la evaluarea nationala nu e macar 9, 70 (iti vor cere note la fel de mari in timpul liceului si la bac si macar cate un premiu pe an la olimpiada nationala si o participare la internationala la materii dificile: fizica, chimie, mate, informatica). Este mai bine sa incerci sa gasesti un loc in care sa inveti o meserie care sa iti placa, asa incat sa te poti angaja cat mai curand. Poti fi fericit in viata si facand o alta meserie, nu neaparat medicina, la care trebuie sa ai o minte brici. Neintelegerea matematicii este un semn calr ca nu ai un viitor bun in domeniul medicinii si ar trebui sa te reprofilezi catre ceva mai usor de inteles si care are nevoie de mai putin invatatura teoretica. Cauta-ti talentul, poti fi un tamplar exceptional sau un mecanic foarte bun, care sa aiba acelaesi satisfactii in viata ca un medic, dar invatand de o mie de ori mai putina teorie (si lucrand in schimb practic)

| BlackRose03 a răspuns (pentru Brigaela):

"Oxford nu te va primi daca nota la evaluarea nationala nu e macar 9, 70"

Nota obtinuta la Evaluarea Nationala si pe parcursul gimnaziului nu au nicio legatura cu intrarea la o universitate precum Oxford. Poti sa iei 5 in EN, dar daca ajungi sa te schimbi si la liceu sa fi primul din clasa, din judet chiar si la bac sa iei nota maxima nu cred ca se tine cont de ce nota ai avut tu in EN.

| Brigaela a răspuns (pentru BlackRose03):