| tralesh a întrebat:

Sunt elev in clasa a XII-A, profilul Matematica-Informatica, tin sa precizez ca informatica nu a fost ceva foarte inflorit in acesti 3 ani, dar este ceva ce imi place, nu imi este greu sa-i recuperez toate >petalele: In urma cu putin timp, mi-a venit inca o inspirate, observ toata lumea din jurul meu, toti pleaca pe medicina, nu o vad ca o treapta foarte grea, biliogia(XI-XII) si chimie(IX-X) din care domina bilogia, sincer sa fiu, matematica am cam pierdut.o, alegerea mea este intre AC-TELECOM Politehnica TImisoara, Medicina Generala si Medicina Dentara Victor Babes Timisoara, Am scris sus ce este necesar pentru admiterea in medicina, acum... pentru admiterea in Politehnica, la sectile pe care mi le doresc, am nevoiae de toata matematica, iar eu am cam zburat prin ea, nu pot spune ca sunt 0, dar pot spune ca este imposibil in acest timp sa mai recuperez tot acum, la admiterea in Politehnica se tine cont de nota de la Bac(Matematica), aceasta valoreaza 20% din nota de admitere, impreuna cu testul grila al Politehnicii, care este alcatuit din probleme de olimpiada(nationala din cate stiu), mai am 7 luni, trebuie sa ma decid repede, Daca voi decide politehnica, bacalaureatul il voi da din Informatica, si o voi recupera, oar daca nu, il voi da din biologie, in primul rand nu stiu exact ceea ce este mai bine sa fac, am nevoie de argumente, amn2 imi suna bine, dar vreau sa stiu plusuri si minusuri din partea oamenilor care se afla in domeniu, sau prieteni ai acostora, inca nu stiu nici de ce anume sa imi fie frica, pe sectile acestea, la matematica a fost media peste 6, La medicina media trebuie sa fie in jur de 8, la cu taxa, nu conteaza daca intru la cu taxa sau nu, doar ca aici ramne de vazut, ce meserie este mai buna, ce plusuri si minusuri are fiecare, Dentist, Doctor, Programator(Ingineria va fi doar o diploma, programarea v-a fii mai departe in aceasta situatie) si, oare ce este mai riscant, sa strabat din nou 4 ani matematica a cate 6 ore p