| oAnna a întrebat:

Sunt in clasa a 8 si momentan chiar nu stiu la ce liceu sa dau.lumea zice ca am talent la desen dar,,, eu nu vreau sa pictez toata viata, nu imi place sa imi expun desenele in fata altora si nu imi place cand ma lauda cineva enorm la un desen laughing stiu ca suna ciudat. mie mi ar place sa fac mult mai mult de cat doar a picta... mi ar place sa fac proiectii sau sa creez ceva, sa stiu ca am realizat ceva,,,,, m ar tenta arhitectura dar eu nu stiu cum e viata de arhitect banuiesc ca mai mult baietii se preocupa cu asa ceva. si pe urma ce facultate sa urmez, as vrea in Anglia sau undeva,. HELP TPU

Răspuns Câştigător
| metatheory a răspuns:

Nu cred ca la Arhitectura matematica e baza. S-a spus ca arhitectii sunt inginerii prosti si artistii ratati. Si sa stii ca au cred ca intotdeauna un pictor ii va face munca mai bine arhitectului, decat poate sa i-o faca arhitectul pictorului. Asta pentru ca esenta arhitecturii e estetica dincolo de ce mai spun arhitectii ca-i face unici. Poti sa dai la un liceu de arhitectura. Nu-i nevoie de liceu de mate-info, nu-i nevoie de mate la nivel urgie. Mate la nivel f avansat cum se face la mate-info, eu cred ca ai nevoie doar la facultatea de mate, si fizica poate, nici macar la facultatile tehnice sau economice.

6 răspunsuri:
| Annaa a răspuns:

Si eu am un oarecare talent la desen. Dar te sfatuiesc sa nu te bazezi pe asta.In viata trebuie sa faci ceva mult mai concret din care sa-ti iasa si bani ca sa poti sa traiesti.Si eu vroiam sa merg la un liceu de arte pana cand mi-am dat seama ca nu ma ajuta cu nimic si ca pot face asta ca hobby dar pe langa o meserie care sa o ai de baza.big grin sper ca te-am ajutat!

| xXBernaXx a răspuns: