| Totulsprebine a întrebat:

Sunt in clasa a IX pe filo simplu fara bilingv. As vrea sa dau la litere dar nu prea ma descurc la engleza am vreo sansa? Sa zicem ca o sa ajung profesoara de romana as putea preda in liceu si cat ar fi salariul? As mai avea o intrebare ce inseamna profesor debutant? Vreau raspunsuri serioase si dau funda plus vot in schimb. Contul nu este al meu va spuns asta pentru ca este un nume de baiat si eu sunt fata. Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| pinkpinkbutterfly a răspuns:

Da bineinteles ca poti face ceea ce vrei tu si mai ales cum se fac la noi facultatile o poti face si daca nu ai habar de nimic.eu sunt studenta la litere romana-engleza, insa tu iti poti alege alta limba daca nu te descurci la engleza deoarece la celelalte limbi materia incepe cu cea de baza. Poti fi doar profesoara de romana pentru ca faci 2 specializari iar romana este prioritara la romana si o alta limba caci mai sunt si engleza si alta limba unde engleza este prioritara si etc in principiu da poti doar sa ai vointa sa inveti sau bani multihee hee salariu variaza si in functie de unde o sa predai, in functie de orele pe care o sa le ai, sa iti dau un ex pentru un profesor debutant adica iesit de pe bancile facultati fara vechime la 170 de ore pe luna o sa fie un salariu de 600 lei cu aproximatie adica minimul pe economie bine asta daca ai atatea ore daca nu incepi sa scazi din suma asta. Asa ca sa nu te astepti la prea multi bani din meseria asta ci mai degraba la munca multa doar este o meserie platita de stat si cum la noi este varza...intelegi si tu...

1 răspuns:
| unul1 a răspuns: