| RandomJ a întrebat:

Sunt nou in aceasta comunitate, dar vreau sa trec direct la subiect. Am 16 ani si sunt in clasa a 10-a, sunt un elev bun la invatatura, dar nu sunt sigur de ce as dori sa fiu cand voi termina liceul (tin sa spun ca sunt la mate-info).

Una dintre optiuni ar fi sa devin profesor de chimie de liceu prin a-mi da si masteratul. Sunt curios daca merita sa fiu, adica daca salariul este chiar atat de mare precum scrie in grila de salarizare, daca poti da meditatii in timpul liber, daca te poti acomoda usor.

A doua ar fi sa devin traducator. Am ca varianta japoneza, ebraica, coreeana si germana (stiu cat de grea este japoneza si coreeana, dar accentul meu se potriveste la acestea doua si am capacitatea sa retin foarte repede cuvinte noi sau reguli). Sunt curios si aici daca chiar merita cu limbile exotice/mai putin cunoscute in Romania.

Si ultima ar fi contabilitatea si marketing-ul. Imi place sa lucrez cu cifrele si pot avea oricand mare atentie la calcule. La antreprenoriat ma descurc foarte bine si ma intereseaza materia, inclusiv economia. La fel ca mai sus, sunt curios daca merita si daca aceste locuri de munca sunt stabile.

Răspuns Câştigător
| Furnicuta000 a răspuns:

Din ce ai spus tu o sa-ti fac un top
1. Traducator, o limba exotica, se cauta si se plateste bine
2. Contabil. E greu sa gasesti un contabil bun, daca esti bun o sa fii solicitat si platit bine
3. Profesor. Profesorilor li s-au marit si o sa li se mai mareasca salariile deci banii nu cred ca o sa fie o problema
Cel mai important e sa-ti placa si sa nu faci meseria respectiva in sila, sa nu te gandesti numai la bani pentru ca nu prea mai sunt oameni calificati (care sa lucreze in domeniu si sa fie buni) platiti prost. De ex eu nu as putea niciodata sa fiu profesoara, pur si simplu sa lucrez cu copiii ma seaca de energie. Daca tu ai inclinatii catre asta atunci e foarte bine

1 răspuns:
| mihaelapj a răspuns: