Eu cred ca daca ai muncit atat de mult pentru a ajunge in politie, nu merită sa lasi totul sa cada. pe tir castigi cum castigi, dar si lucrand in celalalt domeniu poti strange ceva banuti si sa te descurci. nu merită sa te pui in pericol si sa fii atat de departe pe casa, doar atunci cand stii sigur ca nu se va intampla nimic
sper sa consideri acesta un raspuns bun!
Dar tie care ti ar place mai mult? Adica ai vreo inclinatie aparte pentru una din cele doua? Ca totusi sunt total diferite, chiar nu au lucruri in comun. Eu am lucrat ca si coordonator de transport, aveam in subordine o flota de aproape 100 de camioane, crede-ma ca soferii aia chiar aveau viata grea pentru ca era foarte mult de munca, aveau multa raspundere si incasau injuraturi din multe directii. Adica eu personal nu as alege in veci o asemenea meserie desi vin din domeniul transporturilor. Nu zic ca in MAI viata e mai usoara. Ca si acolo ai raspundere mare, iti pui viata in pericol in anumite situatii, incasezi injuraturi pe banda, esti lacheul superiorului ierarhic etc. Chestia cu varsta de 27 de ani e prima data cand o aud, chiar nu stiam ca exista limita de varsta deoarece cunosc cazuri cand au intrat in politie la 30 si ceva de ani, chiar am un vecin inginer care a facut scoala de ofiteri sau ceva de genul pe la 34-35 de ani si acum e politist. Dar ma rog, nu am cunostinte prea multe pe subiectul asta ca nu m-a interesat foarte tare o cariera in MAI.
Avantajul in MAI este ca pe langa statutul social deloc de neglijat, aveti si avantajul ca iesiti mai devreme la pensie.
Apoi salariul creste in funcție de vechime si gradele pe care le obtineti.
Pe tir sunt de asemenea avantaje...se castiga bine in timp relativ scurt daca obtineti contract in strainatate si intr adevar v ar fi mai usor Intr un demers de cumpărare a unei locuințe.
Ambele variante de job sunt interesante pentru un barbat.
Orice alegeti ar fi o alegere buna.
Va doresc mult succes.
In MAI trebuie sa-ti placa putin. Mie mi-a placut si tot nu m-am bagat. Chiar politistii ma sfatuiau sa vin la ei, cand lucram in paza si am tot "colaborat" cu ei. Dar neavand studii si chef sa studiez, as fi ramas probabil la ordine publica toata viata, cu ture nocturne, de care mi s-a luat deja in timpul serviciului de paza.
Pe camion e alta mancare de peste, traiesti destul de murdar, incomod, lumea te percepe ca pe un nimeni. Fug si fetele (alea misto) de camionagii, ca se stie si de faptul ca opresc prin parcari si mai dau moe cu 10 euro
Sunt si posturi de soferi care nu implica viata in cabina, dar oricum, departe nu ajungi cu meseria aia. Iar riscul de a muri intr-un accident rutier cred ca e mult mai mare decat cel de a avea un accident sau agresiune in alt domeniu.
Eu ma gandeam sa devin sofer de autocar, cand eram mic. E mult mai elegant, si se pune pret pe siguranta, nu pe tras la rampa si rapiditate. Mai o excursie, o cursa externa cu echipaj in 3... Merge, fata de camion. Si condusul mi se pare mai simplu pe autocar, ca e dintr-o bucata. Si viteza maxima e mai mare
3keen întreabă:
aksjsksbjsbs întreabă: