anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Voi ce ma sfatuiti? Sa ma duc la psihologie sau la litere? Mie imi plac amandoua. Imi place si sa citesc, si sa scriu, imi place si psihologia. Imi plac si limbile straine (engleza, franceza). Nu as vrea sa fiu profa pentru ca elevii sunt tot mai slab pregatiti. Care dintre cele 2 e mai buna si iti ofera un viitor mai sigur?

18 răspunsuri:
| MisterKat a răspuns:

Psihologie! Mult Succes!

| inna a răspuns:

In viata e foarte important sa faci ce-ti place cel mai mult.Stai o clipa si mediteaza, cu siguranta iti vei da tu singura seama ce vrei sa faci cu adevarat...Nu trebuie sa te lasi influentata de cinevawinking. Baftawinking

kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns:

Acei elevi slab pregătiţi sunt aşa din cauza profesorului. Dacă profesorul nu are chef de ore şi îşi face lecţia doar ca să fie făcută, fără să încerce să le stârnească interesul elevilor e clar că nici elevii nu vor învăţa. Poţi să faci o diferenţă. Alege ce îţi place mai mult. Sincer... din răspunsul tău am impresia că ai vrea mai mult să te duci la litere. Ce ai scris despre psihologie este doar "îmi place şi psihologie". E alegerea ta! Gândeşte-te ce ţi-ar place să faci.

| www a răspuns:

Psihologia e mai interesanta.

| ViVi a răspuns:

Psihologie

| catthshshshs a răspuns:

Litere! Eu sunt studenta acolo si imi place.Bafta!winking

| lily09 a răspuns:

Pai eu zic sa mergi la psihologie...pentru ca dupa cum vad eu vremurile... o sa ai multi clienti...guvernanti astia ne termina asa in masa...deci o sa avem nevoie de psiholog...ha

| Viuvi a răspuns:

Hmm..psihologia e mai sigura insa de ce nu incerci sa intri la stat si sa le faci pe amandoua?
E doar o sugestie!

| y8yujfuyyfvuy a răspuns:

Pshilogie... e mai fascinanta

| aysun a răspuns:

Cu psihologia ai de castigat in viata, nu numai un loc la o facultate si eventual un job...

| asko a răspuns:

+ 1 vot litere

| larisa_8487 a răspuns: