anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Voi ce ma sfatuiti? Sa ma duc la psihologie sau la litere? Mie imi plac amandoua. Imi place si sa citesc, si sa scriu, imi place si psihologia. Imi plac si limbile straine (engleza, franceza). Nu as vrea sa fiu profa pentru ca elevii sunt tot mai slab pregatiti. Care dintre cele 2 e mai buna si iti ofera un viitor mai sigur?

18 răspunsuri:
| MisterKat a răspuns:

Psihologie! Mult Succes!

| inna a răspuns:

In viata e foarte important sa faci ce-ti place cel mai mult.Stai o clipa si mediteaza, cu siguranta iti vei da tu singura seama ce vrei sa faci cu adevarat...Nu trebuie sa te lasi influentata de cinevawinking. Baftawinking

kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns:

Acei elevi slab pregătiţi sunt aşa din cauza profesorului. Dacă profesorul nu are chef de ore şi îşi face lecţia doar ca să fie făcută, fără să încerce să le stârnească interesul elevilor e clar că nici elevii nu vor învăţa. Poţi să faci o diferenţă. Alege ce îţi place mai mult. Sincer... din răspunsul tău am impresia că ai vrea mai mult să te duci la litere. Ce ai scris despre psihologie este doar "îmi place şi psihologie". E alegerea ta! Gândeşte-te ce ţi-ar place să faci.

| www a răspuns:

Psihologia e mai interesanta.

| ViVi a răspuns:

Psihologie

| catthshshshs a răspuns:

Litere! Eu sunt studenta acolo si imi place.Bafta!winking

| lily09 a răspuns:

Pai eu zic sa mergi la psihologie...pentru ca dupa cum vad eu vremurile... o sa ai multi clienti...guvernanti astia ne termina asa in masa...deci o sa avem nevoie de psiholog...ha

| Viuvi a răspuns:

Hmm..psihologia e mai sigura insa de ce nu incerci sa intri la stat si sa le faci pe amandoua?
E doar o sugestie!

| y8yujfuyyfvuy a răspuns:

Pshilogie... e mai fascinanta

| aysun a răspuns:

Cu psihologia ai de castigat in viata, nu numai un loc la o facultate si eventual un job...

| asko a răspuns:

+ 1 vot litere

| larisa_8487 a răspuns:

Hello, psihologiewinking ai mult mai multe avantaje si totodata mai tarziu nimic nu te opreste sa scrii o carte sau de ce nu mai multe? studiind psihologia poti scrie mult mai bine despre orice tema...care pot ajuta pe multi! iar limbile straine sunt un avantaj in orice domeniu.multa bafta si urmeaza-ti mereu idealurile caci cand iti doresti totul dar totul e posibilhappy. ti-o zice un om care a trait asta pe propia piele oricat de imposibil parea ceva la un moment dat!

| Georgiana2905 a răspuns:

Eu sunt la litere si imi place ff mult. Doresc sa ajung profesoara cu toate ca salariile sunt asa mici dar ce sa fac... asta mi-a fost visul inca de mic copil. Asadar acum incerc sa il fac sa devina realitate. Deasemenea imi place si psihologia. Acum depinde ceea ce te pasioneaza pe tine mai mult. Daca vei face ceva cu placere iti va fi mai usor.

| DeeaPustoaica a răspuns:

La romana. se fac aproape de toate

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu m-as duce la psihologie, dar e frumos si la litere. Totusi, cu salariile profesorilor...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bună.
Indiferent de profilul pe care îl vei urma, vei avea de străbătut un drum cu multe cursuri, simpozioane, atestări pentru a deveni un profesionist de specialitate.
Succes în carieră.
Pa, pa.

| adika a răspuns:

In prezent, psihologie.

| walmar a răspuns:

Du-te la amandoua