| Pixxie00 a întrebat:

Vreau sa ma mut la alt liceu si la alt profil acum, dupa semestrul 1. Ma voi muta de la filo la stiinte. Clasa in care vreau sa ma mut am inteles ca are 29 de elevi. Joi voi afla daca mi se accepta transferul. (Am lasat cerere,doamnele de la secretariat au zis ca totul e ok, am si media de admitere si media pe sem 1 destul de mari). Din cate am inteles cand tata a lasat cererea a vazut mai multe cereri acolo... credeti ca e posibil sa mi-o respinga? Sunt foarte stresata din cauza asta. Chiar vreau sa ma mut.

4 răspunsuri:
| Justaghost a răspuns:

Nu, nu cred ca e vreo problema. Si la noi in clasa au venit destul de multi elevi de la alte licee sau alte clase, iar acum am auzit ca o sa mai vina 2, 3 si suntem 35 deja, deci don 't worry!

| gabrielatulbu2001 a răspuns:

Si la noi in clasa sunt multi elevi, nu-ti fa griji chiar si cei cu media mult mai mica trec. Relaxeaza-te si straruie-te sa dai o impresie bun! big grin

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca sunt mai multe cereri aproape precis ca o sa fie alesi elevii mai buni. De asemenea schimband profilul o sa fie nevoie sa dati examene de diferenta si o sa fie triati si la acestea, acelora ce nu reusesc li se anuleaza transferul.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

De regulă, sunt aleşi elevii cu media mai mare happy

De asemenea, sunt preferaţi cei care NU schimbă profilul/specializarea; iar dacă, totuşi, sunt elevi care o schimbă, atunci respectivii vor susţine examene de diferenţă & aprobarea transferului se face şi în funcţie de nota cea mai mare la aceste diferenţe.
Diferenţele se dau la/din materia pe care NU ai studiat-o la vechiul liceu...


Toate cele bune.