| flor_4630 a întrebat:

Vreau un alt loc de munca.Lucrez ca educatoare de 5 ani, sunt titulara si am si definitivatul, plus studii superioare.Cu toate acestea insa, am un salariu de 800 de ron.Imi puteti recomanda un alt job sau o grad particulara?

Răspuns Câştigător
| Ecea a răspuns:

Incearca in alta tara.
Mai mult de atat nu cred ca o sa gasesti in nici o parte a romaniei.
Asa este in Romania, daca nu ai pile, supravietuiesti cu 8 milioane.
Sincer sa fiu, eu banii astia ii castig in 2 zile si ii cheltui in 5, si mare lucru nu trebuie sa fac pentru ei, eventual sa repar niste calculatoare sau sa duc pe cineva cu masina undeva.nu am nici un fel de responsabilitate.
In schimb tu, ai o gramada de responsabilitati si ai un salariu de rahat, dupa parerea mea educatorii si invatatorii ar trebui sa aiba salariu de 2 ori mai mare ca profesorii universitari, deoarece depinde de ei cresterea copilului, e mult mai multa bataie de cap cu un copil de 3 ani decat cu o persoana de 20 de ani.
Sistemul de rahat.
Eu sincer iti recomand sa mergi sa lucrezi in acelasi domeniu dar in alta tara.

In Romania, poti fii chelnerita sau crupier ca sa ai un salariu cu cateva milioane in plus.

3 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Sa fie numai o scapare sau studiile alea superioare sunt, doar asa, pentru imagine?--- oare, cum de nu stii ca Romania-i mare? Job, unde?---la Căcămârla din Vale sau, la aia din Deal?

| anutza a răspuns:

Daca vrrei un venit suplimentar poti fi reprez Oriflame, te pot inscrie eu

| manuelaaa a răspuns: