Cei mai activi useri din categoria Casă & Grădină pe 9 Februarie 2025 sunt:
Buna seara, as dori sa fac o casa de 80 de metri pătrați și m-ar interesa cât m-ar costa materialele și pana de lucru la gata sa fie casa
Salutare TPU, am un pat ortopedic, care e in pozitia desfăcut: https://www.vidaxl.ro/e/vidaxl- baza- de- pat- electrica- cu- sipci- 28- sipci- 7- zone- 70- x- 200- cm/8720286053270.html?gclid=CjwKCAjwrqqSBhBbEiwAlQeqGvOvCLZscjVIdYShMqBmafwKT4e5TT6RRz-...? (mai mult)
Bună ziua. Renovez livingul și am scos parchetul. Trebuie să schimb ușa de la intrare în living, să zugrăvesc și să montez alt parchet. Sunt amator în domeniu și nu știu exact care ar fi ...? (mai mult)
Buna, doresc o sina, draperie, galerie perdele in 2 canale pentru doua geamuri dispuse in unghi de 90 grade cu stalp de beton intre ele si prefer cu prindere de perete si sa aiba si adaptor colt, un...? (mai mult)
Am o lustra in sufragerie, iar azi de dimineata cand am vrut sa aprind lumina a palpait de cateva ori, s- a auzit un bazait, nu stiut daca de la bec sau de la întrerupător si s- a stins becul. Nu ...? (mai mult)
Va salut pe toti! De foarte mult timp am un vis. Sper sa nu radeti de mine. Deci vreau sa- mi fac o casa in pamant. Un fel de bordei. Asemanator ca cel din Stapanul inelelor sau Hobbitul. Ceva foarte frumos...? (mai mult)
Bună seara. Generatorul este bun? Pot sa sudez? Am dat comanda la produs. Este bun generatorul? Il are careva? https://www.emag.ro/generator- electric- portabil- monofazat- 5- kva- 3- 000- rpm- motor-...? (mai mult)
Bună ziua! Am în curtea din față trei pini, plantați de ai mei acum aproximativ 15 ani. Au ajuns la o înălțime de ~10 metri și sunt situați foarte aproape de casa vecinului dar și de casa mea....? (mai mult)
Bună ziua! La cât metri de casa se pune butelia unei centrale pe gaz? Și cum trebuie amplasată (adică trebuie făcută o baraca sau ceva)? Cineva care știe as mai dori sa îmi spună și la cât...? (mai mult)