| Andreea_Brandus_1995 a întrebat:

Are cineva aspirator vertical? Ma gandesc sa imi iau. Tine loc de mop? Economisesc timp dacă folosesc doar aspirator vertical decât dacă dau cu aspiratorul și apoi cu mopul? M-am cam saturat de o astfel de muncă.

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Normal ca nu tine loc de mop.
aspiratorul e aspirator
mopul e mop

ce e clar e ca aspiratorul vertical e mult mai usor de folosit si de depozitat

| relian a răspuns:

Aspiratorul nu se foloseste pe parchet,pe lemn, acolo folosesti doara mopu, de care o fi.
Iti dau alta idee.
Peste parchet pune mocheta din aia cu pufu ala mai inalt nitel, apoi vei da numa cu aspiratorul, plus ca tine si mai cald.

Ideea asta miio venit dupa o discutie avuta cu cineva, despre caldura mai jos la podea.Atunci ma gandii ca pui lemn gros lipit de beton, deci lipit nu placj de ala de 2 lei. apoi pui peste mocheta si aia e tot.Bine banui ca e scump,dar nu pui in fiecare zi.
Aspiratorul nu prea are ce aspira de pe parchet,ia asa doara in mare,trebuie sa dai cu mopu,asa ca dai doara cu mopu fara aspirator.

Am ajuns si eu la concluzia ca tot mocheta e mai bun laughing dar cel mai bun e cum am zis mai sus,daca ai bani.

Aspirator vertical cei ala? Aspiratoarele asa sunt verticale,asta daca dai tu cu el, daca e din ala gen robot ala este mic, merge singur e mai mult pe orizonatala.

Un aspirator bun este Dyson laughing baga unu din ala, este super bun, din asta am si eu, doar ca eu am mocheta

| dinaprilie a răspuns:

Depinde.poate sa fie mai greu pentru tine de manevrat. Aditional vezi poate iti place ceva de genul asta. Pt mine este destul de usor de folosit
https://www.emag.ro/......DHY68ZBBM/