Nu trebuie inlocuit vasul, valva aia se gaseste si ca piesa de schimb costa max 20 de lei dar inlocuirea ei necesita multa indemanare.incearca sa strangi piulita de la baza ei. Atentie valva sta pe loc tu strangi doar piulita, in acest mod preseaaza mai tare pe garnitura din interior.
Nu te apuca să umbli de capul tău la centrală. Poți provoca multe daune. Mai bine cheamă un specialist. E mai ieftin.
De obicei pierde pe la supapa aia mica din interior se gaseste la orice magazin de piese auto si ar trebui montat si un capacel.
Daca esti sigur ca pierde pe la imbinare, adica ai verificat cu apa si sapun, solutia ar fi sa etansezi cu o rasina epoxidica bicomponent fara presiune si sa o lasi sa intareasca 24h.
Macar o sa se lungeasca timpii de pierdere a presiunii si mai tragi de ea pana pica de tot.
Ventilul l am înlocuit si l am verificat; nu pierd pe la el. Am verificat cu soluție ptru geamuri si balonașele de aer se formează la îmbinarea valvei cu vasul. Ma gândeam ca daca este pe filet pot sa mai strâng puțin valva ptru a etanșa. Daca nu reușesc sa etanșez cu rășină epoxidica, după aceea chiar trebuie sa schimb vasul si nu as vrea deoarece membrana este încă buna, nu este fisurata.
La baza valvei nu este piulița pe care sa o pot strange cu cheia, este un umăr rotund, un fel de șaiba mai groasa care pare a fi corp comun cu valva. De aceea am dubii ca acest ansamblu ar fi montat prin înfiletare. Tot acest ansamblu(valva si saiba groasa) este din alama si am omis sa specific, vasul este marca Zilmet cu capacitatea de 6 l.
Nu trebuie inlocuit vasul, valva aia se gaseste si ca piesa de schimb costa max 20 de lei dar inlocuirea ei necesita multa indemanare.incearca sa strangi piulita de la baza ei. Atentie valva sta pe loc tu strangi doar piulita, in acest mod preseaaza mai tare pe garnitura din interior.
Davinci8 întreabă: